تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۹۸۲۲۷
رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 12 مرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
۰
plusresetminus
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ گفت: به منظور افزايش ايمني ،ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 9 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 12 مرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 9 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 12 مرداد ماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه 11 مرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 12 مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد كليه كاميون ها وكاميونت ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 9 مرداد ماه و همچنين از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 10 و 11 تیرماه از این محور ممنوع است.

قدمی خاطرنشان کرد: در صورت افزايش حجم تردد و عدم گنجايش سطح راه و بمنظور تخليه بار ترافيکي محدوديت هاي مقطعي از مسير شمال به جنوب و يا جنوب به شمال محورهاي هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴