تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۳۹۷۸۶۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه و بسیج 11 هزار و 500 واحد مسکونی را برای احداث و تعمیر اساسی در دستور کار دارند.
۰
plusresetminus
11 هزار و 500 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده کشور احداث و تعمیر می‌شود
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر افلاک، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در حاشیه بازدید از روستای وروشت دلفان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وقوع سیل فروردین‌ماه امسال در تعداد زیادی از استان‌ها، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در همان ساعات اولیه به امدادرسانی و کمک به مردم مناطق سیل‌زده ازجمله استان لرستان، خوزستان، گلستان و سایر استان‌ها پرداختند.
 
وی افزود: در مرحله نخست امدادرسانی و تثبیت شرایط اولیه برای زندگی خانواده‌ها در استان‌های سیل‌زده در دستور کار قرار داشت که به حمدالله با موفقیت انجام شد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در مرحله دوم احداث  خانه‌های ویران‌شده ناشی از سیل بوده و همچنین تعمیر و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده و واحدهای مسکونی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: سپاه و بسیج 11 هزار و 500 واحد مسکونی را برای احداث و تعمیر اساسی با هماهنگی دستگاه‌های دولتی و موافقت مالکین واحدهای مسکونی در برنامه دارد که دو هزار و 300 واحد از این 11 هزار و 500 واحد در استان شهیدپرور و ولایتمدار لرستان قرار دارد.
 
سردار سلیمانی گفت: در حال حاضر این توفیق را پیدا کردیم که در برخی از روستاهای شهرستان دلفان حضور پیدا کنیم، سپاه استان قزوین در این استان مسئولیت دارد که به حمدالله احداث واحدها را خیلی خوب شروع کردند و در یک‌زمان بندی کوتاه‌مدتی تا پایان مهرماه بنا دارند این واحدهای احداثی را آماده سکونت کنند.
 
وی تصریح کرد: 312 واحد از واحدهایی که در استان لرستان برنامه‌ریزی‌شده تعمیر اساسی آن به پایان رسیده، 600 واحد در حال احداث و تعمیر است و مابقی واحدها از دو هزار و 300 واحدی که توافق شده به‌زودی عملیات اجرایی شروع می‌شود و تعمیرات لازم پیش‌بینی‌شده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: انتظار داریم باهمتی که استان‌های معین در لرستان دارند همچنین حضور گروه‌های جهادی و تلاشی که فرماندهان سپاه‌های استانی و فرمانده سپاه لرستان و استان قزوین، اصفهان، سمنان، تهران ، قم و استان‌هایی که به کمک آمدند به احداث تسریع شود و واحدهای تعمیری قطعاً در زمان‌بندی خود پایان یابد.
 
وی افزود: امیدواریم احداث واحدها نیز در پایان فصل کار تحویل مالکان شود و مردم با خیال راحت در واحدهای مسکونی خود سکونت یابند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴