کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاختن بر حجاب اسلامی ‌و تبلیغ بهائیت نشانه‌های بزرگ معاندان!

7 مرداد 1398 ساعت 0:48

بررسی رسانه‌ها و شبه‌رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی این واقعیت را نشان می‌دهد که دستورالعمل فعلی انها بر محور دو چیز خلاصه می‌شود: تاختن به حجاب اسلامی ‌و حمایت از فرقه بهائیت!



شبه‌رسانه‌های یاد شده، در برنامه‌های مختلف خود اعم از سرگرمی‌ مطلق تا برنامه‌های مختلف به اصطلاح سیاسی و اجتماعی، به بهانه‌های گوناگون به موضوع نبود آزادی در ایران می‌پردازند و سپس در بیان مصادیق ادعای واهی خود، مصرانه موضوع حجاب اسلامی‌ را پیش می‌کشند و این آموزه و دستور صریح قرآنی را در تضاد با حقوق بشر معنا می‌کنند و این ضامن امنیت و شأن زنان را عاملی برای واپس‌ماندگی معرفی می‌سازند.

شبکه‌های «صدای آمریکا» و «من و تو» و شبکه‌های سلطنت‌طلب و... با پخش کلیپ‌هایی از زنان در برخی معابر تهران تلاش دارند؛ کشف حجاب را به‌عنوان خواست عمومی‌ جا بیندازند تا با رواج بی‌حیایی و بی‌غیرتی، جامعه را نسبت به دین اسلام و انقلاب دور سازند.

حمایت صریح و قاطع از بهائیت نیز اگرچه در گذشته دارای سابقه بوده است اما در مقطع کنونی‌ ترویج این فرقه استعمار ساخته به‌منظور زدن ریشه‌های اسلامی ‌و شیعی و سوق‌دادن نسل جوان به فرقه استعماری- صهیونیستی بهائیت، گامی‌ در بستر جنگ نرم علیه نظام دینی برشمرده می‌شود.

پرچمدار حمایت از بهائیت که در میان رسانه‌های سلطنت‌طلب بسیار پررنگ به‌نظر می‌آید، شبکه من و تو است که از لندن و با حمایت مالی و رسانه‌ای«ام‌آی‌سیکس» انگلیس فعالیت می‌کند!

شبکه‌های معاند در پرداختن به بهائیت به عمد چند واقعیت را بازگو نمی‌کنند. اول؛ نقش انگلیس در سر برآوردن بهائیت، دوم؛ چرایی مخالفت با بهائیت از سوی مسلمین و سوم؛ نسبت میان صهیونیسم و بهائیان. به‌نظر می‌رسد رسانه‌های داخلی خاصه رسانه  ملی، در زمینه تبلیغ حجاب اسلامی ‌و افشای ماهیت شیطانی بهائیت باید بیش از پیش وارد صحنه شوند.
 


کد مطلب: 397836

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397836/تاختن-حجاب-اسلامی-و-تبلیغ-بهائیت-نشانه-های-بزرگ-معاندان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com