کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس :

مسائل دولت به‌اندازه‌ای است که می‌توان از آن 100 «گاندو» ساخت

2 مرداد 1398 ساعت 13:19

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌در پی شنیده‌هایی مبنی بر قطع بودجه صدا و سیما گفت: ما در این دولت چهره‌های خطرناکی را شاهد هستیم که مانند مار خوش خط و خال خودشان را زیبا نشان دادند اما بارها منافع ملی را به خطر انداختند و همین‌ها‌ترس دارند که عملکردشان در قالب فیلم و سریال به تصویر کشیده شود.


این نماینده مجلس در گفت وگو با سینماپرس افزود: آنچه در سریال «گاندو» پخش شد رونمایی از واقعیت‌هایی بود که برای آحاد افراد جامعه پنهان بودند؛ این سریال توانست مردم را از واقعیت‌های پیرامون خودشان مطلع کند. این حق مردم است که بدانند در جامعه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه مسائلی وجود دارد، چرا که زندگی آنها به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با تصمیمات مسئولان عجین شده است.

وی با بیان اینکه محتوای این سریال به برخی افراد در دولت برخورده تصریح کرد: کسانی که نسبت به موضوع این سریال اظهار ناراحتی کرده‌اند باید علت ناراحتی شان پیدا شود؛ ما هیچ یک حق نداریم به دلیل مسائل شخصی جامعه را از دانستن و آگاهی داشتن محروم کنیم. برخی از افرادی که راجع به این سریال گلایه داشته‌اند ‌ترس‌شان از این است که اگر چنین شفاف‌سازی‌هایی نهادینه شود پرونده‌شان برای همه مردم «رو» شود!

پژمانفر در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم دولت برای قطع بودجه سازمان صدا و سیما قانونی است یا خیر اظهار داشت: تصمیم دولت، رفتن به سمت استبداد و غیرقانونی است؛ دولت نباید به سمتی برود که فضای تک صدایی در کشور ایجاد کند؛ اینکه ما بگوییم در رسانه‌ها کسی حق ندارد برخلاف نظر ما نظر بدهد امری به شدت غیرمنطقی و غیرقانونی است و قطعاً به سرانجام نخواهد رسید.
 


کد مطلب: 397595

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397595/مسائل-دولت-به-اندازه-ای-می-توان-100-گاندو-ساخت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com