مسئول جهاد سازندگی مازندران اعلام کرد

تحویل 81 واحد مسکونی سیل‌زده مازندران تا 15 مردادماه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۹۷۵۸۷
مسئول جهاد سازندگی مازندران از فعالیت 100 گروه جهادی در مناطق سیل زده مازندران خبر داد و گفت: تعهد ما بر این است 81 واحدی که برای بازسازی در دست داریم را تا 15 مرداد ماه به مردم تحویل دهیم.
۰
plusresetminus
تحویل 81 واحد مسکونی سیل‌زده مازندران تا 15 مردادماه
آرام در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به طرح جهادهمبستگی ملی، آن را کمک به دولت برشمرد و اظهار کرد: باتوجه به تخریب 179 هزار واحد مسکونی در سیل، دولت توان بازسازی تمام این واحدها را نداشت؛ برای همین  ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) 18 هزار واحد، آستان قدس رضوی 5 هزار واحد و سازمان بسیج مستضعفین 20 هزار واحد متعهد شد تا واحدهای مسکونی را بسازند.

وی با بیان اینکه  بعضی استان‌های سیل زده  هنوز در مرحله شناسایی منازل تخریب شده هستند و واحدی را تحویل نداده‌اند؛ افزود: اما در مازندران برعکس بود و ما پیشرفت قابل توجهی داشتیم؛ در  نکا دو واحد، میاندرود 11 واحد، ساری 30 واحد، سیمرغ 33 واحد، جویبار دو واحد و سواد کوه دو واحد که بر حسب میزان تخریب شناسایی و پس از بازسازی تحویل مردم داده شد.

مسئول جهاد سازندگی مازندران از فعالیت 100 گروه جهادی در مناطق سیل زده مازندران خبر داد و گفت: تعهد ما بر این است 81 واحدی که برای بازسازی در دست داریم  را تا 15 مرداد ماه به مردم تحویل دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴