تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۳۹۷۵۵۱
ملی‌پوش اسنوکر ایران گفت: هیچ چیز سخت‌تر از این نیست که جوانی، خانواده و زندگی را وقف کشور کنید و در آخر برای شما جایِ زخمِ خیانت باقی بماند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مدتی است که اخبار و حواشی پیرامون فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس زیاد شده و برخی‌ها نسبت به شرایط موجود در این فدراسیون انتقاد دارند. برخی از ورزشکاران این فدراسیون هم از کم توجهی فدراسیون گلایه می‌کنند. 

احسان حیدری‌نژاد، بازیکن تیم ملی ایران در رشته اسنوکر از استان خوزستان یکی از ورزشکارانی است که از شرایط موجود رضایت ندارد. او ١٥ سال است این رشته را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند و ٩ سال است افتخار حضور در تیم ملی را دارد. حیدری‌نژاد در این سال‌ها موفق به کسب ٣ مدال نقره آسیا، نایب قهرمانی جهان و ٢ برنز جهانی شده و ٦ بارهم در کشور مقام قهرمانی را کسب کرده است.

احسان حیدری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اخبار و حواشی زیادی که از فدراسیون بولینگ و بیلیارد به گوش می‌رسد، اظهار داشت: من به عنوان بازیکن می‌توانم در مورد مشاهدات خودم صحبت کنم. طی این ٩ سالی که من در تیم ملی بودم به مرور شرایط برای بازیکنان اعم از مالی و امکانات به رغم کسب مدال‌های متعدد سخت‌تر و بدتر شد. به طور مثال چندین اعزام تیم ملی را من با هزینه شخصی رفتم، چون همیشه از طرف فدراسیون گفته می‌شد که بودجه‌ای نیست و وزارت ورزش هزینه این مسابقات را تقبل نکرده است و من برای ایران با کمک نقدی گرفتن از اطرافیان و پس انداز شخصی به اعزام‌های برون مرزی تیم ملی می‌رفتم.

وی ادامه داد: چند ماه پیش بعد از ورود هیأت بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، به واسطه احضاریه و تماس تلفنی فراخوانده شدم. پس از حضور نزد سازمان بازرسی کل کشور با اسنادی مواجه شدم که بارها آرزو می‌کنم کاش نمی‌دیدم، چون با تمام شنیده‌ها و باورهای قبلی‌ام مغایرت داشت. مدارک بسیار زیادی از فدراسیون دیدم که نه تنها تمام هزینه‌های اعزام از طرف وزارت ورزش پرداخت شده بوده؛ بلکه تمام تسهیلات اعم از سیم کارت، پول توجیبی دلاری و حتی هزینه ایاب‌وذهاب از محل سکونت در ایران به فرودگاه و بالعکس به فدراسیون پرداخت شده بود که در اسناد این پول‌ها طی رسیدهایی با امضای جعلی احسان حیدری‌نژاد به من واگذار شده بود که من حتی روحم از این جعل امضاها، اسناد و ناعدالتی‌ها خبر نداشت.

ملی‌پوش اسنوکر ایران خاطرنشان کرد: من جعلی بودن تمام فاکتورها و امضاها را تایید کردم و در فرم بازپرسی قوه‌قضاییه نزد سازمان بازرسی کتباً تقریر کردم. پس از در جریان قرار گرفتنم از این اجحاف‌ها برای پیگیری به فدراسیون مراجعه کردم که اسکندری، ریاست فدراسیون گفت از تخلفات و فاکتورهای جعلی کاملاً بی‌خبر است و این تخلفات از اطرافیانشان در فدراسیون و به دور از چشم وی رخ داده. او قول پیگیری و جبران حتی از جیب خودش به من داد. صحبت‌های دیگری هم دارم که فعلاً تمایلی به بازگو کردن آنها در رسانه ندارم.

حیدری‌نژاد عنوان کرد: هیچ چیز سخت‌تر از این نیست که جوانی، خانواده و زندگی را وقف کشور کنید و در آخر برای شما جایِ زخمِ خیانت باقی بماند. همه این پول‌ها اگر برگردد، تمام متخلفان اگر به سزای اعمالشان برسند، هیچ وقت عمر من و سال‌هایی که می‌توانستم بدون فشار افتخارآفرینی کنم، برنخواهد گشت. برای تمام جوان‌ترهای بعد از خودم آرزو می‌کنم این اتفاقات برایشان پیش نیاید.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲