تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۹۷۵۳۷
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود گفت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی میاندورود 2 میلیارد اعتبار نیاز است.
۰
plusresetminus
تکمیل مجتمع فرهنگی میاندورود 2 میلیارد اعتبار می‌خواهد/سرانه فرهنگی شهرستان صفر است
مجتبی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، درباره وضعیت ساخت مجتمع فرهنگی میاندورود اظهار کرد: زمین این مجتمع توسط یک خیر برای برنامه‌های فرهنگی و هنری به اداره ارشاد واگذار شد و در سال 92 توسط وزیر وقت کلنگ‌زنی انجام شد.

وی بیان کرد: تا سال 96 پیشرفت فیزیکی خاصی نداشت اما از این سال با پیگیری‌های انجام شده از سوی، فرمانداری، ارشاد، شهرداری و شورای شهر سورک و دستور اسلامی استاندار وقت مازندران این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود، خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار مصوب در کمیته برنامه ریزی شهرستان و استان، در سال گذشته یک میلیارد و 300 میلیون اعتبار مصوب شد که در حدود 800 میلیون تومان تخصیص پیدا کرد و 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اکبری تصریح کرد: در سال جاری برای این پروژه پیمانکار جدید مشخص شد که 250 میلیون تومان پیش پرداخت گرفت و 300 میلیون هم اوراق از محل اعتبارات سال 97 گرفت.

وی تاکید کرد: این پروژه در سال جاری نیز جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان قرار گرفت و به فرمانداری و استانداری معرفی شد.

اکبری با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه به 2 میلیارد اعتبار نیاز است، ادامه داد: در حال حاضر سرانه فرهنگی شهرستان صفر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود در پایان گفت: این مجتمع در یک هزار 200 متر مربع و در سه طبقه و در زمینی به مساحت دو هزار متر که شامل سالن آمفی تئاتر، سایت اداری، اتاق گریم و کلاس‌های آموزشی است در حال ساخت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴