مجمع عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور محمدرضا داورزنی برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به منظور بررسی عملکرد اجرایی و مالی فدراسیون در سال ۱۳۹۷ در سالن همایش استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور اعضای مجمع و داورزنی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون و روسای هیات های استانی برگزار شد.

این مراسم از ساعت ۱۴ با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و خیر مقدم دبیر مجمع به حاضرین آغاز شد و سپس حسابرس مستقل، خزانه دار و بازرس هر کدام گزارش های مالی سال ۹۷ را ارائه دادند. پس از انجام گزارش و توضیحات صیدانلو رئیس فدراسیون، حاضرین عملکرد سال ۹۷ فدراسیون را تائید و تصویب کردند.

سپس برخی از شرکت کنندگان ضمن ارائه پیشنهادها و نقطه نظرات خود، در جلسه از معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی خواستار کمک بیشتر بودجه ای وزارت ورزش به فدراسیون و متعاقب آن به هیات های استانی شدند که با قول مساعد داورزنی همراه شد. در نهایت مجمع عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پس از سه ساعت خاتمه پیدا کرد.

 

صیدانلو: نگاه باید به این رشته تغییر کند

صیدانلو در مجمع در مورد عملکرد فدراسیون گفت: جهش خوبی در سال های ۹۵ و ۹۶ در ابعاد مختلف از جمله در بخش حرفه ای و قهرمانی داشته ایم و به تعهدات مالی خود با وزارت ورزش نیز جامه عمل پوشانده ایم، وی گفت: ضمن افزودن چند رشته جدید ، تعداد راندهای برخی از رشته ها را افزایش داده ایم و در سال ۹۶ در بخش برون مرزی نیز حضوری چشمگیر در مقایسه با سال های قبل داشتیم، اما سال گذشته با توجه به شرایط اقتصادی کشور اوضاع کاملا متفاوت بود و در بخش واردات تجهیزات هم طبیعی بود ورزشکاران و فدراسیون به مشکل بر خوردند و درآمدزایی هم سخت شد . در همین حال فدراسیون همسو با سیاست های وزارت ورزش و مقام عالی وزارت برنامه هایش را به سمت همگانی کردن و بالا بردن سطح کیفی مسابقات پیش برد.

محمود صیدانلو در ادامه افزود: علی رغم همه این مسایل، موفق به اجرایی و عملیاتی کردن ۹۰ درصد تقویم برنامه های خود شدیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به موفقیت کارتینگ سواران ایران در تورنمنت های بین المللی و دانشگاهی گریزی هم به حل مشکلات مالی فدراسیون برای سال جدید زد و گفت: با توجه بدهی انبوه و همچنین مالیات سنگین تحمیل شده از گذشته بخش اعظمی از بدهی ها را پرداخت کردیم و بخشی هم به شکل تهاتری در تعامل و با حسن نیت کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز جبران شد ولی هنوز درگیر حل برخی از مشکلات گذشته هستیم.

محمود صیدانلو در بخش پایانی صحبت هایش خطاب به معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی خواستار تعادل بخشی نگاه مسئولان ورزش با توجه به تغییرات ذائقه ای جوانان و نوجوانان در گذر زمان به رشته های مختلف ورزشی شد و عنوان داشت: رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی هم اکنون شرایطی کاملا متفاوت با دهه های پیش در کشور ما دارد و جذابیت بالای این ورزش به گونه ای است که هم اکنون از خیلی از رشته های ورزشی جلو زده و با امکانات موجود نمی توان پاسخگوی مطالبات روز افزون نوجوانان و جوانان و گرایش همه جانبه آنان به رشته های مختلف این ورزش بود و می طلبد کارشناسی جدیدتری از سوی مسئولین وزارت ورزش صورت پذیرد.

 

داورزنی: فداکاری آفرودکاران در سیل امسال باعث نجات جان مردم شد

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش در ادامه مجمع عمومی سالیانه با اشاره به علاقمندی و گرایش روز افزون نوجوانان و جوانان به رشته های مهیچ و پرهیجان موتورسواری و اتومبیلرانی در سال های اخیر گفت: وظیفه همه ماست که از این فرصت استفاده کرده و شرایط لازم و تجهیزات مد نظر را برای آنان فراهم آوریم.

محمدرضا داورزنی با تقدیر از امداد رسانی آفرودکاران در سیل ویرانگر ابتدای سال عنوان داشت: خودم از نزدیک در بسیاری از مناطق سیل زده در شمال و جنوب کشور شاهد تلاش و فداکاری آفرودکارانی بودم که با اتومبیل های شخصی خود با هماهنگی فدراسیون و هیات های استانی در مناطق صعب العبور به کمک مردم شتافتند و با از خود گذشتگی دل به دریا زدند و با هماهنگی سایر نهادهای مربوطه در امدارسانی سهیم و باعث نجات جان مردم شدند که این حضور بموقع از تلفات بیشتر جلوگیری کرد.

وی افزود: از دولت و مسئولان صمت و خودروسازان داخلی می خواهم که در زمینه ساخت و وارد کردن ماشین های آفرود با فدراسیون همکاری کنند و نباید به بهانه عدم واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی بخشی از علاقمندان به اتومبیلرانی و همچنین کشور را از این وسیله مورد نیاز در مواقع بحرانی محروم سازند.

معاون ورزش قهرمانی با تاکید مجدد براقداماتی که باید برای ایجاد امکانات بیشتر برای علاقمندان به موتورسواری و اتومبیلرانی صورت پذیرد از نقش پررنگ تر بخش خصوصی با کمک دولت یاد کرد و اظهار داشت: در این زمینه وزارت ورزش و فدراسیون رایزنی هایی را در حال انجام دادن با نهادهای مرتبط با دولت هستند تا بتوانند موانع موجود را در راه گسترش این ورزش بر طرف کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲