تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۳۹۷۵۱۸
عضو شورای شهر تهران درخصوص طرح گذر صنایع دستی در خیابان استاد نجات‌اللهی گفت: اجرای این طرح به پنج پیوست نیاز دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح گذر صنایع دستی در خیابان ویلا ابعاد و لایه های ترافیکی و شهرسازی دارد و نمی بایست به صورت تک بعدی و تک عاملی بررسی شود. متاسفانه در گزارش مشاور ابعاد دیگر دیده نشده است.

فراهانی افزود: باید دلیل هر اقدامی ذکر شود اینکه خیابان یکطرفه شود و عرض پیاده رو اضافه گردد دلیلش مشخص نیست.

وی ادامه داد: اگر قرار است اینجا بشود بورس صنایع دستی اجازه بدهید از 20 واحد صنایع دستی به دویست واحد برسیم و اگر عابران پیاده فضایی برای تردد نداشتند بیایم چنین طرحی را اجرا کنیم. 

فراهانی افزود: در حال حاضر خیابان ویلا جز خلوت ترین خیابان ها است این در حالی است که شما می گوید این خیابان دارای واحد های اداری و امنیتی نیز هست لذا در چنین خیابانی مداخله از بالا به پایین جوابگو نیست.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خاطر نشان کرد: افتخار شورای پنجم تنها به این نیست که چه کارهایی انجام داده بلکه در برخی مواقع افتخار به این است که برخی کارها نیز انجام نشود. ما افتخار می کنیم که دیگر پل صدر نمی سازیم و یا خیابان ولیعصر را یکطرفه نمی کنیم. پس اگر قرار است کاری انجام شود جنبه اقتصادی آن را نگاه کنیم. باید پیوست ترافیکی، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و شهرسازی چنین طرح هایی تهیه شود و تاثیرات آن نیز سنجیده شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما