تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۳۹۷۵۱۲
فرمانده سپاه ناحیه دالاهو گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در خون و گوشت مردم جاری است، لذا هیچ قدرتی نمی‌تواند زورگویانه با ملت ایران سخن بگوید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سرهنگ علی‌اصغر اله‌دانه ظهر امروز در مراسم روز ملی شهرستان دالاهو و سالروز بمباران شیمیائی روستای زرده که در سالن فجر شهر کرند غرب با حضور مسؤولان شهرستان دالاهو برگزار شد، اظهار داشت: امروز سالروز بمباران شیمیایی زرده و سرمیل سالروز ایثار مردم این شهر است.

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو با بیان اینکه این روز به نام روز ملی شهرستان دالاهو ثبت شده است، گفت: یاد شهید، نام شهید و عزت شهید را زنده نگه می‌داریم، اما نمی‌تونیم به طور کامل عظمت شهیدان را به نمایش بگذاریم این خداوند است که جایگاه رفیعی برای آنان تعیین کرده؛ این راه بسته نیست مسیر شهادت همچنان باز است.

وی افزود: این یادواره‌ها و مراسم‌ها در راستای زنده نگهداشتن عزت و یاد شهیدان برگزار می‌شود تا به همگان بگوئیم عزت و آبروی همه ما شهدا هستند.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت در خون و گوشت مردم جاری است شهدا مظهر اقتدار ما هستند.

اله‌دانه گفت: ما به آمریکا و استکبار بارها سیلی زدیم این عزت، ایستادگی و مقاومت برگرفته از فرهنگ ایثار و شهداست، اگر ما امروز به خود می‌بالیم به برکت آن همه ایثار، رشادت و شهادت است، هیچ قدرتی نمی‌تواند زورگویانه با ملت ایران سخن بگوید.

وی بیان کرد: ما این راه را تا آخر می‌پیمائیم  وبا عظمت طی خواهد شد؛ ما بر سر آرمان‌های این نظام و انقلاب کوتاه نمی‌آئیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴