کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

31 تير 1398 ساعت 16:10

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از آغاز به کار طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی (سجا4) خبر داد.


به گزارش بلاغ،حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار   با اشاره به  آغاز به کار طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای جهاد خودکفایی و اجرای موفق طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی دانشگاه فنی و حرفه ای در سه دوره قبل و بهره‌مندی از توان دانشجویان و استادان در رفع نیازهای تعمیری و تجهیزی کارگاه‌ها، خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های مراکز، طرح سجای 4 آغاز به کار کرد.

سلمانی گفت: در این طرح به منظور بهره گیری مطلوب و پاره وقت از توانمندی‌های دانشجویان در پیشبرد اهداف دانشگاه فنی و حرفه‌ای و در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی، خودکفایی، خودباوری، مدیریت اوقات فراغت و حفظ منزلت اجتماعی دانشجویان متقاضی کار، اجرای این طرح در تابستان امسال برای چهارمین بار کلید می خورد.
وی به اهداف اصلی از جمله طرح توسعه فرهنگ حمایت از تولید داخلی، تعیین قطب های تخصصی تولید، خودکفایی درتأمین تجهیزات و اقلام مورد نیاز درمراکز آموزشی، اجرای طرح تحول خوابگاه ها و افزایش مهارت آموزی در بین دانشجویان اشاره کرد و افزود: بازه زمانی اجرای طرح مذکور از 25  تیر تا 25 شهریور امسال است.
سلمانی گفت: ثبت نام دانشجویان به منظور اعلام آمادگی مشارکت در این طرح  ازطریق تکمیل فرم مربوطه در پورتال تازه های دانشجویی سایت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای بهنشانی  http://students.tvu.ac.ir  با تکمیل فرم های مربوطه در بازه زمانی 29 تیر ماه تا 2 مرداد ماه امکان پذیر خواهد بود و هردانشجو پس از ثبت نام در فرم مذکور می تواند با هماهنگی آموزشکده متقاضی فعالیت خود را آغاز کند.

وی افزود: این طرح فقط مشمول دانشجویان شاغل به تحصیل است و حق الزحمه این عزیزان بر مبنای نوع کار و میزان ساعت پس از ثبت در سامانه جامع دانشگاهی همای رحمت محاسبه و پرداخت می شود که بازه زمانی ثبت اطلاعات در سامانه مذکور متعاقبا اعلام می شود.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای در پایان تاکید کرد: هر دانشجو می تواند با ارائه کارت دانشجویی و کارت ملی به نزدیکترین آموزشکده - دانشکده فنی و حرفه ای دربازه زمانی اجرای طرح مراجعه کند و بر مبنای توانمندی و میزان مشارکت خود از تسهیلات این طرح بهره مند شود.


کد مطلب: 397485

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397485/آغاز-طرح-سفیران-جوان-اقتصاد-مقاومتی-دانشگاه-فنی-حرفه-ای

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com