BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - شورای نگهبان قوام‌دهنده نظام است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شورای نگهبان قوام‌دهنده نظام است

31 تير 1398 ساعت 13:20

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ولایت‌فقیه و شورای نگهبان را ضامن سلامت کشور دانست و گفت: شورای نگهبان قوام‌دهنده نظام است.


به گزارش بلاغ، محمدحسین صفارهرندی در همایش فصلی ناظران شورا نگهبان که با حضور مردم و مسؤولان شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: یکی از نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران که دشمنان کینه‌های خود را نسبت به آنان ابراز می‌دارد، شورای نگهبان است، پشتوانه صحبت‌های ما اطلاعات 40 ساله ما است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان دندان تیز کرده می‌دانند کجا را هدف قرار دهند، آن‌ها موجودیت ولایت‌فقیه و شورای نگهبان را مورد هدف و خدشه قرار داده‌اند باید قبول کنند که موجودیت ولایت‌فقیه و شورای نگهبان تثبیت شده و غیرقابل تغییر است، چون که ضامن سلامت ایران و نظام هستند.

وی خطاب به دشمنان با بیان اینکه زمانی که قدرتمند بودید با خفت و خاری از کشور فرار کردید هیچ کاری نکردید حال چه کاری می‌توانید انجام دهید، ادامه داد: فکر نکنید پیشنهادهایی از دشمنان می‌آید بی‌خود است، بلکه الهام گرفته از ذهن‌ها و افکار داخلی برخی‌ها است.

صفارهرندی تاکید کرد: یک گنجینه از اطلاعات در مورد افراد شرکت کننده در انتخابات سبب می‌شود در انتخاب کاندیدای خود دچار ظلم به کسی نشویم، چنین مجموعه‌هایی از جمله شورای نگهبان جزو مجموعه‌های قوام دهنده به نظام است.

وی تصریح کرد: در ماه‌های پیش‌رو به انتخابات با بیانیه گام دوم انقلاب همراه باشیم، معتقدم روح حاکم بر بیانیه در بدو امر دفاع تمام عیار از انقلاب(به مثابه یک واقعه تاریخی) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: شبهات نظام و انقلاب را به زبان استدلالی و منطقی به فرزندان خود پاسخ دهیم، از منطق شبیه‌سازی استفاده کنیم.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات اسلام‌آباد غرب در ادامه، اظهار داشت: ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان نامگذاری شده که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «بود و نبود نظام جمهوری اسلامی ایران به بود و نبود شورای نگهبان وابسته است».

کامیار احمدیان ادامه داد: تا به امروز که 39 سال از عمر با برکت این خار چشم دشمنان سپری شده است، علی‌رغم همه کج‌اندیشی‌های دشمنان، علاوه بر پرداختن به مسائل و مشکلات اصلی مردم که متاسفانه ناشی از ناکارآمدی و بی‌کفایتی مدیران اجرایی کشور است، اما در مقابل نهادهای انقلابی همچون شورای نگهبان همواره به‌منظور جلوگیری از ورود ناخالصی‌ها در عرصه‌های مختلف کشور که گواه سلامت، صلابت و درستی عملکرد این شورای در انجام وظایف قانونی و شرعی است، گام برداشته است.

وی تاکید کرد: بر ما است که با درک رسالت خطیر خویش امروز  کشور و انتخابات حساس پیش‌رو که نخستین انتخابات در دهه پنجم انقلاب اسلامی است بیش از پیش در انجام وظایف خویش اهتمام بورزیم.

احمدیان با بیان اینکه این سومین همایش در راستای اهداف بصیرت‌افزایی در شورای نگهبان شهرستان برگزار می‌شود، افزود: البته در خلال برگزاری این همایش‌ها ده‌ها جلسه دیگر نیز به صورت دوره‌ای و محدود در محل دفتر به منظور آموزش مستمر عوامل نظارت دقیق و صحیح در امر انتخابات، رعایت دقیق قانون و اخلاق در امر انتخابات ارائه مشکلات و ضعف‌های عملی برگزاری انتخابات‌های گذشته در سطح شهرستان، ارائه راهکارها در این زمین، اهمیت دادن به انتخابات به‌عنوان ضامن و آبرویی شهر و جایگاه بین‌المللی ایران اسلامی در آستانه انتخابات و نیز اقدامات دشمنان در امر انتخابات از جمله تفرقه‌افکنی و ایجاد شبهه در سلامت انتخابات، مشارکت مردم، ایجاد خدشه در اعتماد به نظام صدها مطلب دیگر در مورد انتخابات به شورای نگهبان تبیین شده است و در این ماه‌های پایانی رسیدن به انتخابات موردنظر خواهد بود.


کد مطلب: 397465

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397465/شورای-نگهبان-قوام-دهنده-نظام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com