تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۳۹۷۴۵۸
شهید پرویز اسلامیان در وصیت‌نامه خود آورده است: راهی که تو (ای شهید) انتخاب کردی راهی نيست جز سبيل الله و (بدان) سنت خداوند همانگونه که در قرآن فرموده جز پیروزی حزب خدا نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید پرویز اسلامیان

آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:

این متن از نامه دوست شهید به جای وصیتنامه نوشته شده که خطاب به سربازان وطن نگاشته شده است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

ای حامی قرآن، ای سرباز، ای یاور خوب چندی دیگر از غرش تانک تو صدامیان قابیل و قابیلین مشرک و مشرکین کافر بر خود می‌لرزند و آنها باید منتظر باشند و بر خود بلرزند تا اینکه ترکش‌های موشک کاتیوشا مغزهای پوسیدشان را متلاشی کند و به دیار عدم بفرستد.

 ... آری دست پنجه بسته‌ها و لب تنوری‌ها و پیرزن‌های داغدار و مادران شهید داده‌ها و پدران دل شکسته و برادران پرخروش از انتقام برادر و خواهران رسالت بر دوش  بعد از شهادت برادر به تو ای سرباز دل بسته‌اند و منتظرند که دستت به روی ماشه رود و حاصل شکنجه‌هایشان را در انهدام موشک بر مزار مجروحین تجلی بخشی.

 پس موقعی که میروی تا انتقام بگیریی یاد بچه‌های پابرهنه در کوره‌پزخانه باش و یادت بیاید که این بچه‌ها آرزو دارند جای تو باشند پس خوب انتقام بگیر.

راهی که تو انتخاب کردی راهی نیست جز سبیل‌الله و همانگونه که خداوند  در قرآن فرموده  سنت او جز پیروزی حزب‌ خدا نیست.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴