BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> درخشش ووشو‌کار اصفهانی در مسابقات جهانی | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۹۷۴۵۳
کسب طلا توسط مهدی حیدری در ووشو، قهرمانی کاراته ایران در آسیا و خداحافظی بیل با رئال مادرید از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،در روز 30 تیر ماه علاوه بر این‌که تکواندو‌کار اصفهانی موفق شد مدال طلای آسیا را کسب کند، مهدی حیدری در مسابقات ووشو قهرمانی جهان قهرمان شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ مهدی حیدری به عنوان تنها نماینده استان در مسابقات بین‌المللی ووشو سنتی آلمان  با غلبه بر حریفان خود نشان طلا این رقابت‌ها را بر گردن آویخت، این مسابقات با حضور 200 ورزشکار از 20 کشور دنیا در فرانکفورت آلمان برگزار شد.

مهدی حیدری سال گذشته نیز در بخش تالو فرم جی هو جیه(فرم زنجیر) بر سکوی سوم مسابقات آزاد ووشو شهر امی شن چین ایستاده بود.

✅ نیما طاهری که در اردوی تیم امید رباط صلیبی پاره کرده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت حدود 6 ماه نمی‌تواند برای تیم ذوب‌آهن به میدان برود، همچنین محمدرضا خلعتبری، دیگر بازیکن مصدوم ذوب‌آهن حدود یک ماه دیگر به میادین برمی‌گردد، اما قادر به همراهی تیمش مقابل الاتحاد عربستان نخواهد بود؛ دیدار رفت تیم‌های ذوب‌آهن و الاتحاد روز دوشنبه 14 مرداد در امارات برگزار خواهد شد.

✅ در دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا امیررضا توکلی نماینده اصفهانی وزن 51- کیلوگرم کشورمان در فینال «احمد التمامی» از اردن را 18 بر 8 مغلوب خویش ساخت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

✅ دومین دوره بازی‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از از اواخر مرداد در 19 استان برگزار می‌شود که استان اصفهان در رشته‌های شمشیربازی، تنیس روی میز، بسکتبال 5 نفره پسران، مینی گلف دختران و تیر و کمان میزبان ورزشکاران کشور خواهد بود.

✅ در دور سوم رقابت‌های تیراندازی آزاد کشوری، مهسا نیک‌نفس، نوجوان اصفهانی مقام قهرمانی رشته تپانچه نوجوانان را از آن خود کرد؛ در رشته تراپ بانوان، مرضیه پرورش‌نیا عنوان نخست را کسب کرد و در رشته تراپ سطح A محمد‌حسین پرورش‌نیا سوم شد.

✅ از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان در قم مهمان محمد‌سیما بود و در پایان با نتیجه یک بر یک متوقف شد؛ هایپر شاهین‌شهر هم با نتیجه 4 بر 3 سن‌ایچ ساوه را شکست داد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا طی 3 روز و با حضور 340 کاراته کا از 33 کشور در تاشکند ازبکستان برگزار شد و تیم کاراته کشورمان با کسب 5 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت.

✅ تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل تیم چک و تونس و قبول شکست مقابل روسیه توانست به مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان راه پیدا کند، پوریا یلی، پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران با 96/61 درصد میانگین موفقیت در حمله تا پایان دور اول بهترین آبشار زن رقابت‌ها لقب گرفته است.

امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده و کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب 10 امتیاز از سرویس مستقیم در صدر برترین سرویس زننده‌های رقابت‌ها قرار دارد و بعد از او مارک سوتولا از چک قرار گرفته است.

✅ در ادامه رقابت‌های مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان تیم ملی سابر کشورمان پس از شکست مقابل مجارستان به دیدارهای پنجم تا هشتم رفت؛ سابریست‌های کشورمان در دیدار اول خود در این مرحله مقابل گرجستان 45 بر 42 پیروز شد، اما در دیدار دوم که برای کسب مقام پنجم بود 45 بر 33 مغلوب روسیه شد و در نهایت به رتبه ششم رسید.

✅ تیم ملی هاکی مردان ایران قهرمان بلامنازع آسیا شد، هاکی‌بازان ایران کشورمان با سرمربیگری ابوالفضل یوسفی در فینال هشتمین دوره هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا در استادیوم ورزشی موج آبی چونبوری تایلند با ثبت پیروزی قاطع 10 بر صفر برابر قزاقستان با اقتدار پرچم پرافتخار ایران را بر فراز آسیا برافراشته کردند. 

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ داستان رئال مادرید و گرت بیل به خط پایانی رسیده و تمام تلاش‌ها برای ماندن ستاره ولزی بی نتیجه ماند و زیدان رسما خبر از خروج ستاره ولزی از رئال را داد، سرمربی فرانسوی پس از باخت به بایرن مونیخ در بازی‌های اینترنشنال کاپ پیش فصل در خصوص بازی نکردن بیل گفت: گرت بازی نکرد چون او به درهای خروج بسیار نزدیک است؛ امیدواریم زودتر بیل رئال را ترک کند، این اتفاق ممکن است همین فردا صورت بگیرد، ما در حال نهایی کردن انتقال وی به باشگاه دیگر هستیم.

✅ تیم فوتبال رئال مادرید در اولین بازی‌اش در مسابقات بین‌المللی دوستانه به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد؛ ادن ازارد، ستاره بلژیکی جدید رئال مادرید در اولین بازی خودش برای کهکشانی‌ها با شماره پیراهن 50 بازی کرد. نشریه «میرر» انگلیس خبر داد که دلیل پوشیدن این شماره از سوی ستاره بلژیکی را پنجاهمین سالگرد سفر انسان به کره ماه عنوان کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ازارد در فصل جدید با شماره 7 به میدان خواهد رفت، ماریانو دیاز اکنون پیراهن شماره 7 رئال را برتن دارد و پیش از او کریس رونالدو صاحب این شماره بود؛ انتظار می‌رود دیاز تابستان از رئال جدا شود و این شماره به ستاره بلژیکی برسد.

✅ فهرستی از ارزشمندترین فوتبالیست‌های 30 سال و بالاتر منتشر شده است و بر این اساس لیونل مسی بالاتر از سایر مدعیان با فاصله در صدر قرار دارد؛ فوق ستاره آرژانتینی بارسا که 32 سال سن دارد ارزشی بالغ بر 150 میلیون یورو دارد، پس از مسی، کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی 34 ساله قیمت 90 میلیون یورویی دارد تا اختلافی فاحش با مسی داشته باشد.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷