کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای حل مشکل پسماند در کشور

31 تير 1398 ساعت 11:45

مسؤول کارگروه پسماند و صیانت از محیط‌زیست سازمان برنامه بودجه کشور با تأکید بر حل مشکل سروان توسط نیروگاه زباله‌سوز گفت: یک هزار میلیارد تومان برای حل مشکل پسماند کشور اختصاص و برای حل مشکل کلی پسماند و زباله در کشور اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام‌شده است.


به گزارش بلاغ،علی‌اکبر طاهایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم باید بدون آلودگی زیست‌محیطی در جامعه زندگی کنند، اظهار کرد: ایجاد زباله و پسماند یکی از معضلات استان گیلان است که باید برای حل این مشکل برنامه دقیقی اندیشیده شود.

وی با اشاره به ساخت نیروگاه زباله‌سوز در استان گیلان گفت: با تلاش مسؤولین مربوطه ۱۱ میلیارد تومان برای حل مشکل پسماند استان گیلان اختصاص و پرداخت‌شده تا مشکل زباله و پسماند در این استان حل شود.

مسؤول کارگروه پسماند و صیانت از محیط‌زیست سازمان برنامه بودجه کشور با اذعان به اینکه در استان گیلان زباله زیادی تولید می‌شود، تصریح کرد: دو هزار تن زباله در استان گیلان تولید می‌شود که برای حل این مشکل بودجه‌ای مشخص به استان گیلان اختصاص‌یافته که باید این بودجه را محقق کرد.

طاهایی با تأکید بر حل مشکل سروان توسط نیروگاه زباله‌سوز افزود: یک هزار میلیارد تومان برای حل مشکل پسماند کشور اختصاص‌یافته ضمن اینکه برای حل مشکل کلی پسماند و زباله در کشور اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام‌شده  و با نیروگاه ۶۰۰ تنی زباله‌سوز سراوان مشکل این شهرستان تا حدودی حل می‌شود‌.

وی با درخواست از مردم برای کم کردن تولید زباله در کشور بیان کرد:  یکی از مهم‌ترین درخواست مسؤولین از مردم توجه به کاهش تولید زباله در کشور است زیرا در این صورت یکی از مهم‌ترین معضلات کشور و استان به‌راحتی رفع می‌شود.


کد مطلب: 397452

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397452/اختصاص-یک-هزار-میلیارد-تومان-حل-مشکل-پسماند-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com