کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سلطان حسینی: هنوز هم با تابش دوست هستم/قلعه‌نویی باید بگوید سپاهان خوب است یا بد

29 تير 1398 ساعت 21:30

عضو سابق هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت:‌ درست نیست من در مورد جایی که از آن بیرون آ‌مده‌ام صحبت کنم، چه خوبش را بگویم و چه بدش را بگویم.


به گزارش بلاغ،محمد سلطان‌حسینی در گفت و گو با خبرنگار درخصوص دلیل استعفا از هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: دلیل و علت خاصی وجود نداشت. به خاطر مشغله‌ کاری استعفا دادم. چون مدیر کل اداره ورزش و جوانان بودم این درخواست را داشتم و آن را از چند ماه پیش هم مطرح کرده بودم. 

سلطان‌حسینی در مورد اینکه با این استعفا، شائبه‌ وجود اختلاف نظر بین اداره کل ورزش و جوانان و کارخانه فولاد مبارکه به وجود آمده،گفت: نه اصلا اینطور نیست چرا باید با کارخانه مشکل داشته باشیم؟ هیچ مشکلی با مدیران کارخانه یا افراد منتسب به آن‌ها ندارم. بهترین دوستان من در کارخانه فولاد مبارکه هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد. عظیمیان مدیر فعلی و سبحانی مدیریت قبلی، دو تن از بهترین دوستان من هستند.

وی درمورد عملکرد کادر مدیریتی باشگاه سپاهان طی مدت حضورش در این باشگاه گفت: در مورد کادر مدیریتی جایی که من در آن بوده‌ام باید دیگران صحبت کنند، درست نیست من در این خصوص و جایی که از آن بیرون آ‌مده‌ام صحبت کنم، چه خوبش را بگویم و چه بدش را بگویم اما باید بگویم تابش به عنوان یکی از پیشکسوتان بزرگ ورزش و فوتبال استان اصفهان هستند و من از این بابت همیشه ارادت و احترام خاصی برای ایشان قائلم. 

عضو سابق هیات مدیره باشگاه سپاهان درمورد اینکه آیا با مدیرعامل باشگاه اختلاف نظر یا مشکلی داشته است گفت: خیر، چرا باید مشکلی داشته باشیم؟ کارها خیلی خوب و راحت انجام می‌شد. همیشه اینطور بود و هنوز هم با هم دوست هستیم. 

وی درمورد اینکه به عنوان یک مدیر سابق وضعیت تیم سپاهان را در فصل جدید چطور می‌بیند گفت: من چون در آن باشگاه حضور داشتم اگر بخواهم خوب یا بدش را بگویم صحیح نیست. کارشناسان باید در این مورد صحبت کنند. آن چیزی را که من می‌دانم، چه امسال و چه سال‌های قبل در خصوص تیم سپاهان اتفاق می افتاد، هر چه را که سرمربی می‌خواست تمام تلاشمان را می‌کردیم که اتفاق بیفتد. تمام افرادی که جذب شدند براساس لیست کتبی است که سرمربی به آقای نیک‌فر(رئیس هیات مدیره باشگاه) دادند و انجام شد. 

سلطان‌حسینی در مورد اینکه؛ با این حساب مدیریت باشگاه کاملا حامی کادر فنی تیم سپاهان است، گفت: مگر می‌شود مدیریت یک باشگاه مربی را انتخاب  کند ولی حامی آن نباشد. فکر می‌کنم در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم همین اتفاق می‌افتد. مربی لیست را می‌دهد و اعضای هیات مدیره موافقت می‌کنند و قاعدتا مدیرعامل هم وارد فاز مذاکره با آن نفرات می‌شود. ضمن اینکه باید یکی دو هفته بگذرد تا من بتوانم به عنوان یک کارشناس ورزشی درمورد شرایط تیم صحبت کنم. باید عملکرد تیم‌های دیگر را هم ببینیم. در فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست. 

وی درخصوص اینکه یارگیری‌های جدید سپاهان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در همه تیم‌ها سعی می‌شود یارگیری‌ها با توجه به بضاعتشان انجام شود. در مورد سپاهان هم امیر قلعه نویی به عنوان یکی از مربیان خوب کشور لیستش را داده و ایشان است که باید بگوید سپاهان خوب است یا بد است. 

مدیرکل اداره ورزش جوانان استان اصفهان در مورد حمایت‌ این اداره از تیم‌های سپاهان و ذوب آهن گفت: شما این مساله را باید از آقایان آذری و تابش سوال کنید. ما نه تنها پشت این دو تیم هستیم بلکه از تیم‌های دیگر اصفهان مانند گیتی‌پسند، نامی‌نو و ... حمایت می‌کنیم و هر کمکی که از لحاظ قانونی از دستمان بربیاید قاعدتا انجام می‌دهیم. من رئیس هیات مدیره ذوب آهن یا گیتی‌پسند نیستم اما اگر از مدیران آن‌ها سوال کنید، آن قدر که من پیگیر امور تیم‌های فوتبال اصفهان هستم، شاید هیات فوتبال استان نبوده است. البته وظیفه‌ام است و افتخارم هم این است که این کار را انجام می‌دهم. 

وی درمورد اینکه آیا امکان بازگشتش به هیات مدیره باشگاه سپاهان وجود دارد گفت: مگر قهر کرده‌ام که امکان بازگشتم وجود داشته باشد یا نداشته باشد؟هر انسانی باید شرایط خودش را ببیند. استادی دانشگاه یکی از مشغله‌هایم است و این شغل اول من است به جز این مدیرکل ورزش و جوانان استان هم هستم. 

سلطان‌حسینی در خصوص اینکه آیا با خروج او، کادر مدیریتی باشگاه سپاهان دچار مشکل نمی‌شود یا خلایی در آن به وجود نمی‌آید گفت: نه، چرا باید مشکل بوجود بیاید؟ خلایی ایجاد نمی‌شود. یک نفر را جایگزین می‌کنند. خداراشکر در استان ما آدم‌های توانمند زیادی حضور دارند. در پرسپولیس هم دیدیم که برانکو سه دوره قهرمان لیگ شد و فرد دیگری را جایگزین او کردند یا اینکه جناب گرشاسبی به دلیل بازنشستگی رفت و ایرج عرب آمد. 

وی در مورد آمادگی ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی از مسابقات فصل جدید گفت: تمام الزاماتی که AFC مدنظرش بود را انجام دادیم. آخرین بازدیدی که نماینده‌های AFC از دو باشگاه اصفهانی داشتند، آقایان داورزنی و کریمی اعلام کردند؛ این دو ورزشگا‌ه مورد تایید هستند و حتی فراتر از آن، گفتند که ورزشگاه نقش جهان بعد از ورزشگاه آزادی آماده ترین ورزشگاه کشورمان است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان در مورد نصب سیستم کمک داور ویدئویی در دو ورزشگاه تیم‌های اصفهانی گفت: در این مورد اگر باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن کمکی بخواهند، هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم.


کد مطلب: 397326

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397326/سلطان-حسینی-هنوز-هم-تابش-دوست-هستم-قلعه-نویی-باید-بگوید-سپاهان-خوب-یا-بد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com