BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - تابش: استنلی اولویت قلعه‌نویی بود و در ترکیه به تمرینات اضافه می‌شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تابش: استنلی اولویت قلعه‌نویی بود و در ترکیه به تمرینات اضافه می‌شود

29 تير 1398 ساعت 12:30

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اولویت قلعه‌نویی استنلی بود، اگر تمدید قرار‌داد با استنلی به دلایلی امکان‌پذیر نمی‌شد با یک بازیکن دیگر به توافق رسیده بودم.


به گزارش بلاغ،مسعود تابش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: نقش‌جهان ورزشگاه پیشرفته‌ای است و خیلی از امکانات لازم فراهم شده است، نقش‌جهان تا شروع لیگ یکی از ورزشگاه‌های خوب، مدرن و کاملاً آماده برای برگزاری مسابقات لیگ برتر باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: موارد دیگری مانند الکترونیکی کردن گیت‌ها، شماره‌گذاری کردن صندلی‌ها و نصب دوربین‌های خارج از ورزشگاه نیز قرار‌داد آن‌ها بسته شده است.

وی همچنین عنوان داشت: در تلاش هستیم برخی موارد جزیی دیگر برای انتقال قطعی آن فولاد مبارکه تا چند هفته دیگر انجام شود تا بهتر و آسان‌تر این ورزشگاه را تکمیل کنیم.

تابش در ادامه در خصوص تمدید‌ قرار‌داد کی‌روس استنلی گفت: در این مدت مشغول مذاکره با استنلی و نفرات دیگری بودیم، با توجه به این‌که امیر قلعه‌نویی نظر مثبتی روی استنلی داشت، با تلاش زیاد با وی به توافق رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به این‌که اولویت قلعه‌نویی استنلی بود، عنوان داشت: استنلی پیشنهاداتی از خارج و داخل کشور داشت، نگران بودم اگر تمدید قرار‌داد با استنلی به دلایلی امکان‌پذیر نشد با یک بازیکن دیگر به توافق رسیده بودم و پیش‌قرار‌داد نیز تنظیم شده بود.

وی با بیان این‌که هر بازیکنی که جذب یا قرار‌دادش را تمدید کردیم با نظر سرمربی تیم بوده است، یادآور شد: قرار‌داد 2 ساله خوب با وی منعقد کردیم و طی یک یا 2 روز آینده در اردوی ترکیه به تیم اضافه می‌شود.

تابش در پایان در خصوص استعفای محمد سلطان‌حسینی از هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: در این خصوص صحبتی ندارم، نمی‌دانم چه دلیلی داشته است که وی استعفا داده است و خبری از دلیل استعفا ندارم.


کد مطلب: 397272

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397272/تابش-استنلی-اولویت-قلعه-نویی-ترکیه-تمرینات-اضافه-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com