کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پینگ پنگ بازان اعزامی به تور ایرانی مشخص شدند

29 تير 1398 ساعت 12:00

مسابقات رنکینگ پینگ پنگ استان اردبیل جهت اعزام به تور ایرانی _ قزوین برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.


به گزارش بلاغ،مسابقات رنکینگ بازیکنان استان اردبیل جهت اعزام به تور ایرانی قزوین با شرکت ۸۰ نفر از بازیکنان استان در خانه پینگ پنگ شهرستان اردبیل بصورت دوره‌ای – حذفی برگزار شد.

در پایان این مسابقات مسعود بیگلری از گرمی، سامان قدیری از اردبیل، فرزاد چراغی از اردبیل و علی دهقانی نیز از اردبیل به ترتیب در جایگاه های اول تا چهارم ایستادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسابقات رنکینگ بازیکنان استان اردبیل به سرپرستی سلیم آراملی و سرداوری مجید خاکپور برگزار شد.

مسابقات شطرنج قهرمانی استان اردبیل برگزار شد

مسابقات شطرنج قهرمانی استان همزمان با سراسر کشور با شرکت ۷۶ شطرنج باز حرفه‌ای در رده‌های سنی ۶ الی ۵۵ سال در اردبیل برگزار شد.

این مسابقات با عنوان چهارمین یادواره استاد زنده یاد "مجید حریری" برگزار شد و قهرمان اعزامی این دوره به مسابقات قهرمانی کشور که شهریور ماه برگزار می‌شود، مشخص شد.

در پایان حسین عابدی، صابر جعفری، مهدی صادقی، مهدی فکری، شهرام میرزایی، امین محمد قلیپور، حسین شارغی، طاها نور محمدی، سویل عیداضحی، شاپور بشرخواه، الیا راثی پور، محمد امین محمودی، مهدی بیدار و یلدا کریمی در رده‌های سنی مختلف موفق به کسب حداکثر امتیازات شدند.

 


کد مطلب: 397266

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397266/پینگ-پنگ-بازان-اعزامی-تور-ایرانی-مشخص-شدند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com