کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلید حل معضلات قشم در حوزه فرهنگی است

29 تير 1398 ساعت 9:40

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کلید حل معضلات قشم در حوزه فرهنگی است از این رو تمام مسوولان باید امور فرهنگی را اولویت نخست خود قرار دهند.


به گزارش بلاغ،مرتضی شیخ‌زاده شامگاه جمعه در آیین اختتامیه سومین جشنواره تئاتر دینی و انقلاب انصار قشم اظهار داشت: کلید حل معضلات قشم در حوزه فرهنگی قرار دارد.

وی افزود: تدوین تقویم برنامه‌های فرهنگی هفتگی جزیره قشم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته و تمام مسوولان باید امور فرهنگی را اولویت نخست خود قرار دهند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تصریح کرد: با اقدمات فرهنگی کارشناسی شده می‌توان به جزیره‌ای شاداب دست یافت و از این توزیع اعتبارات فرهنگی باید به صورت عادلانه انجام شود.

شیخ‌زاده ادامه داد: تالارهای آینه و وحدت منطقه آزاد قشم با رویکرد حمایتی به صورت رایگان در اختیار گروه های هنری قرار داده می‌شود و علاوه بر آن خدمات اپراتوری سالن، تبلیغات گسترده و صدور مجوز فروش بلیط نیز انجام خواهد شد.

وی ایجاد زیرساخت را از نیازهای اساسی حوزه فرهنگی جزیره قشم برشمرد و گفت: در آینده‌ای نزدیک فرهنگ سرای بزرگ قشم با گنجایش دو هزار نفر احداث خواهد شد که گروه های هنری می‌توانند از بخش اداری آن نیز جهت استقرار و مدیریت امورات خود استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان قشم نیز در این آیین هنر را موثرترین راهکار انتقال معارف ناب اسلامی برشمرد و گفت: تمام مسوولان موظف به تسهیل مسیر رشد فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه هستند.

گفتنی است، تئاترهای «از پاریس تا پاریس» و «نذر» از سوی هیئت داوران به مقام اول مشترک سومین دوره جشنواره تئاتر دینی و انقلابی انصار قشم دست یافتند.


کد مطلب: 397238

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397238/کلید-حل-معضلات-قشم-حوزه-فرهنگی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com