تاریخ انتشارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۹۷۲۳۲
این فیض الهی‌ست و شهید شفاعت علی‌اکبر حسین (ع) را نصیب خودش کرد، ما در مکتبی قرار داریم که منطق شهادت منطق بالایی‌ست امیرمختار درس حریت و وفا را به همه داد که قلم و زبان توان وصف آن را ندارد.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ،در ابتدا حسن‌ مفخمی‌شهرستانی جانشین فرماندهی انتظامی مازندران در این مراسم اظهار کرد: از تعداد ۱۳ هزار شهید نظم و امنیت در کشور  ۶۱۱  شهید نیروی انتظامی اهل استان  مازندران است که شهید امیرمختار جعفری هم اخیرا به این تعداد اضافه شده است.

وی افزود: بنابر فرموده مقام معظم رهبری شهیدان نمونه‌های بازر اخلاص و تقوا هستند، این شهید بزرگوار هم به گفته آشنایان این‌چنین بودند و همواره با اخلاص بودند و  سعی می‌کرد هر کاری که می‌تواند در راه دفاع از امنیت کشور انجام دهد در حالیکه وابستگی خاصی به خانواده خود داشت اما آرزوی پوشیدن لباس سبز آگاهی را داشت.

مفخمی‌شهرستانی با بیان اینکه این شهید در پلیس آگاهی شهرستان کلاردشت آگاهی همکاران این شهید وی را نمونه بارز ایثار و از خودگذشتی می‌دانستند،اظهار کرد: امیر مختار جعفری برای گذراندن دوره خدمت عملیاتی به سیستان و بلوچستان رفت تا در این لباس خدمت ارائه کند و به دلیل مقابله با هر گونه ناهنجاری و حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمد، امشب این سیل جمعیت آمدند تا راه این شهید را ادامه بدهند.

مفخمی‌شهرستانی  خطاب به خانواده شهید گفت:  همه این جوانان که آمدند  بگویند با شما همدردیم و رهرو واقعی این شهید هستیم و در پاسداری از خون او و همه شهدا دفاع می‌کنیم، شهادت  افتخاری‌ست که همه باید به نحوی عمل کنیم که رهرو واقعی راه شهیدان و حافظ خوب دستاوردهای انقلاب و سرباز ولایت باشیم.

در ادامه حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز استان مازندران نیز طی سخنانی گفت: خانواده و آشنایان شهید استوار یکم امیرمختار جعفری شبکلایی صبور باشند چرا که این خدمت ارزشمند را تقدیم نظام کرد و پرچم اسلام را باری دیگر برافراشته کرد.

وی افزود: این فیض الهی‌ست و شهید شفاعت علی‌اکبر حسین (ع) را نصیب خودش کرد، ما در مکتبی قرار داریم که منطق شهادت منطق بالایی‌ست امیرمختار درس حریت و وفا را به همه داد که قلم و زبان توان وصف آن را ندارد.

 

 این مراسم با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان ساری به ویژه ساکنان منطقه بلوار کشاورز ساری همراه بود.

شهید امیرمختار جعفری متولد ۱۳۷۰، متاهل و اهل روستای شبکلا شهرستان ساری در درگیری با شرور مسلح شهر فنوج استان سیستان و بلوچستان، به همراه ستوان یکم قربانعلی امیری و استواردوم امیرمختار جعفری به فیض شهادت رسیدند که در این درگیری، شرور مسلح نیز به هلاکت رسید.

گزارش: زری طاهری پرکوهی

عکس: محسن هدایتی

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴