کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوی حملات تروریستی در یک مرکز فرماندهی در قندهار و دانشگاه کابل را محکوم کرد

28 تير 1398 ساعت 22:20

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حملات تروریستی در یک مرکز فرماندهی در قندهار و دانشگاه کابل را محکوم و با دولت و مردم افغانستان به ویژه خانواده قربانیان این حوادث، ابراز همدردی کرد.


به گزارش بلاغ،سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن حملات تروریستی در یک مرکز فرماندهی در قندهار و دانشگاه کابل، ضمن اعلام انزجار شدید از اینگونه اقدامات و روش های خشونت آمیز و غیرانسانی، با دولت و مردم افغانستان به ویژه خانواده قربانیان این حوادث، ابراز همدردی کرد. 

موسوی افزود: اطمینان داریم دولت و ملت افغانستان و تمام گروه های قومی، سیاسی و مذهبی این کشور با حفظ هوشیاری و وحدت خود، به مسیر استقرار صلح و امنیت باثبات و پایدار در افغانستان ادامه خواهند داد.

به گزارش فارس، امروز (جمعه) بر اثر انفجار یک دستگاه خودرو در مقابل دانشگاه کابل تاکنون 8 نفر کشته و 33 نفر هم زخمی شدند. 

یک شاهد عینی به رویترز گفت: این انفجار زمانی رخ داد که عده‌ای از دانشجویان مقابل در دانشگاه کابل منتظر ورود به این دانشگاه بودند و بعد از انفجار یک خودرو آتش گرفت. 

از سوی دیگر نیز در پی انفجار عصر دیروز (پنجشنبه) در مجاورت شهرک عینو مینه در نزدیکی‌ یکی از دروازه‌های فرماندهی پلیس قندهار و اداره مبارزه با مواد مخدر این شهر 12 نفر کشته و 60 تن دیگر زخمی شدند.


کد مطلب: 397191

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397191/موسوی-حملات-تروریستی-یک-مرکز-فرماندهی-قندهار-دانشگاه-کابل-محکوم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com