مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:اقدامی که ما برای پرداخت طلب پروپیچ کردیم به نام ما و به کام باشگاه پدیده شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، امیر حسین فتحی با اشاره به مختومه شدن پرونده پروپیچ در برنامه ورزش و مردم گفت: پروسه پروپیچ بسیار طولانی بود، نامه های متعددی را از شهریور ماه به فیفا نوشتیم که آنها هیچکدام را قبول نکردند. آنها مدعی شدند که پرداخت طلب این بازیکن از محل درآمدهای فدراسیون در فیفا امکانپذیر نیست.

وی افزود: دو سه هفته پیش با آقای تاج صحبت کردم که اگر امکان دارد این کار را خودمان انجام دهیم. چندین و چند بار با رئیس کمیته انضباطی فیفا و روسای مختلف کمیته های فیفا صحبت کردم. چند بار با نمایندگان سفارت ایران در زاگرب صحبت کردم و حتی پول نقدی را در سفارت گذاشتیم که اگر فیفا درخواست ما را قبول نکر خدای ناکرده مشکلی ایجاد نشود.در نهایت اتفاقی که رخ داد با رایزنی های مختلف صورت گرفت.

فتحی تاکید کرد: کاری که ما کردیم گفتند برای باشگاه دیگر لیگ برتر ما هم به ثمر نشست.ظاهرا پرونده مشابهی هم باشگاه پدیده دارد که به نام ما و به کام باشگاه پدیده شد. دیروز که نامه باشگاه استقلال ارسال شده نامه باشگاه پدیده هم به فدراسیون رفته است. امیدواریم این کار الگویی باشد برای همه. ما در همه زمینه ها اگر اراده ای داشته باشیم قطعا می‌توانیم. امیدوارم پول فدراسیون فوتبال هم برسد و خرج زیر ساخت‌ها شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص جدایی پاتوسی گفت: آقای تاج به تنگناهای فدراسیون اشاره کرد و همین مشکلات به باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس تسری پیدا می‌کند. شما دیدید که فیفا اصلا قبول نکرد پول را به حساب فدراسیون بریزد. ما پول پاتوسی را برای پروپیچ می‌گذاشتیم. اگر ما 10 بازیکن می‌گرفتیم و محروم می‌شدیم بی نتیجه بود ضمن آنکه به درخواست سرمربی استقلال اولویت ما جذب فوروارد بود. این وعده را هم به هواداران استقلال می‌دهم که بازیکنی در حد پاتوسی جذب استقلال خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما