BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - شورای نگهبان وابستگی به هیچ فرد و جناحی نیست - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار:

شورای نگهبان وابستگی به هیچ فرد و جناحی نیست

28 تير 1398 ساعت 12:26

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار با اشاره به اینکه شورای نگهبان وابستگی به هیچ فرد و گروهی ندارد گفت: مجلس کنونی در تراز جمهوری اسلامی نیست.


به گزارش بلاغ، سیدعلی محمدی در همایش بصیرتی کاربردی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار اظهار کرد: در انتخابات دو اصل برای ما بسیار مهم و به عنوان خط قرمز ما به حساب می‌آید که یکی اصل بی‌طرفی و دیگری توجه به قانون است.
 
وی خاطرنشان کرد: هر فردی که در انتخابات پیش رو از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و رای مردم را به دست آورد ما در صیانت از آرای مردمی کوتاه نمیایم چراکه این آرا حق‌الناس است.
 
مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی باتوجه به اینکه بومی و محلی است از حساسیت قابل توجهی برخوردار است.
 
محمدی تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون دست از فتنه‌انگیزی و شرارت علیه کشور ما برنداشتند و امسال به خاطر اینکه طعم شیرین چله دوم انقلاب را به کام ملت ایران تلخ کنند اقداماتی را انجام خواهند داد اما باید بدانند که آرزوی خود را به گور می‌برند.
 
وی ادامه داد: انتخابات امسال نخستین انتخابات بعد از چهل سالگی انقلاب است که بر حساسیت موضوع می‌افزاید.
 
مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار با بیان اینکه نظارت استصوابی یکی دیگر از کارهای سخت و مهم بر عهده شورای نگهبان است، گفت: از مدت‌های قبل هجمه‌های زیادی علیه شورای نگهبان به راه افتاده و برخی افراد با از دست دادن پایگاه مردمی خود به دنبال تخریب نهاد مقدس شورای نگهبان هستند.
 
محمدی اظهار کرد: بررسی صلاحیت‌ها فقط بر اساس قانون صورت می‌گیرد و غیر از ملاک قرار دادن قانون هیچ موضوعی در دستور کار ما نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: در زمینه انتخابات ما وابسته به هیچ جریان، فرد یا گروهی نیستیم و به هیچ عنوان موافق یا مخالف فردی نخواهیم بود و وظیفه نظارت بر امر انتخابات را به خوبی انجام می‌دهیم.
 
مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار با اشاره به اینکه امیدواریم مردم ما به بصیرت و شناختی دست پیدا کنند که نمایندگان انقلابی را وارد مجلس کنند، گفت: این مجلس در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و امیدواریم مردم با تصمیم انقلابی انتخاب صحیح داشته باشند چراکه نمایندگان مجلس باید کارهای بسیار مهم را انجام دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 397145

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397145/شورای-نگهبان-وابستگی-هیچ-فرد-جناحی-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com