کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لبیک جوانان لردگانی به بیانه‌ گام دوم رهبری

28 تير 1398 ساعت 12:50

مسؤول قرارگاه «شیخ پیاده» گفت: این قرارگاه با ۶ کارگروه فرهنگی، اجتماعی،تبیین، جهادی،مطالبه گری،رسانه به طور آتش به اختیار، حول بیانیه گام دوم انقلاب شروع به کار کرده است.


به گزارش بلاغ،عبدالله نادری لردجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در لردگان با اشاره به آغاز فعالیت‌های خودجوش قرارگاه «شیخ پیاده» توسط نخبگان حوزه و دانشگاه، گفت: بنا بر این است که فعالیت قرارگاه محدود به شهرستان لردگان نباشد و تلاش می‌کنیم در سطح استان اثرگذاری‌مان را توسعه دهیم.

مسؤول قرارگاه «شیخ پیاده» با اشاره به خلاء‌های فرهنگی موجود، خاطرنشان کرد: لزوم تشکیل این قرارگاه بخاطر وجود خلاء‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و اخلالی که در بعضی دستگاه‌های فرهنگی و... بوده است و این قرارگاه کاملا یک حرکت مردمی‌ است که وابسته به هیچ حزب، نهاد، جریان و ... نیست.

وی با اظهار به برنامه‌های قرارگاه شیخ پیاده، ادامه داد: در حال حاضر با همکاری ادارات به دنبال برگزاری کنگره‌ی استانی شیخ پیاده هستیم که ابتدا در شهرستان لردگان زادگاه «شیخ پیاده» این همایش برگزار می‌شود و بعد از آن در سطح استان کلید خواهد خورد.

مسؤول قرارگاه شیخ پیاده افزود: برنامه‌هایی که مد نظر قرارگاه است و در آینده سعی در برگزاری آن‌ها می‌شود،اردوهای جهادی، دوره‌های تربیتی تشکیلاتی، تشکیل حلقات مطالعاتی، مطالبه‌گری ناظر به حل مسائل مردم، تشکیل دبیرخانه‌ی کنگره شیخ عبدالله پیاده، برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها در حوزه‌ی بصیرت افزایی و انقلاب اسلامی و سبک زندگی که تاکید ویژه‌ای در بیانیه گام دوم به آنها شده است.

نادری لردجانی بیان کرد: این قرارگاه در حوزه‌ی تربیتی و تشکیلاتی ناظر به بحث جوانان است و مبانی اعتقادی، گفتمان انقلاب اسلامی و مباحث تشکیلاتی و ... مطرح می‌شود و دارای ۶ کارگروه فرهنگی، اجتماعی، تبیین، جهادی، مطالبه‌گری و رسانه است.

وی افزود: در همین راستا با انجام کار پژوهشی و میدانی ۷ طرح در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی، مسائل فرهنگی، سبک زندگی، اشتغال‌زایی و رسانه ناظر به شهرستان لردگان آماده و مکتوب کرده و در طی ۲ جلسه آن‌ها را به نماینده شهرستان لردگان ارائه و ضرورت کار را توضیح دادیم.

مسؤول قرارگاه شیخ پیاده گفت: پس از منتخب شدن شهرستان لردگان بعنوان ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور طی نامه‌ای از استاندار محترم درخواست جلسه‌ای داشتیم که راهکارهای خود را در این خصوص ارائه کنیم که متاسفانه با اعمال نفوذ برخی جریانات و اشخاص سیاسی‌کار، این جلسه تشکیل نشد و همچنین  نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز همکاری لازم را جهت محقق شدن طرح نداشتند.


کد مطلب: 397122

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397122/لبیک-جوانان-لردگانی-بیانه-گام-دوم-رهبری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com