مسئول مجمع قاريان نور و عترت رامسر:

مسئولان توجه ویژه‌ای به محافل قرآنی داشته باشند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۳۹۶۹۲۷
مسئول مجمع قاريان نور و عترت رامسر با انتقاد از عدم توجه مسئولان شهرستانی به مجامع قرآنی گفت: طی ۲۰ سالی که مجمع قاریان برگزار می شود مسئولان شهرستان توجه در خور و شایسته ای به برنامه های قرآتی نداشتند
۰
plusresetminus
حمزه زرگریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: مجمع قاریان نور و عترت شهرستان رامسر در مرداد ماه سال ۱۳۷۸ در مسجد صاحب الزمان عج نارنج بن با حضور ۲۰ نفر آغاز بکار کرد.

وی افزود: شعار محوری این مجمع احیای قرآن، توسل و تمسک آگاهانه و حفظ و عمل به قرآن کریم بود و خدا را شاکر هستیم که در این مسیر همچنان ادامه طریق می دهیم.

مسئول مجمع قاریان نور رامسر در ادامه با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف قرآنی در سطح شهرستان رامسر بیان کرد: تا کنون ۲۳۷ محفل انس با قرآن بدون وقفه در هر ماه در یکی از مساجد شهرستان رامسر و مناطق همجوار با حضور قاریان و حافظان برجسته ی کشوری و بین المللی برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: هدف مجمع قاریان نور و عترت توجه به معانی و معارف قرآنی در کنار تلاوت قرآن است که بدین منظور هر ماه از سخنرانان برجسته برای بیان معارف کاربردی اخلاقی فرهنگی قرآنی دعوت می کنیم.

زرگریان با بیان اینکه مجمع قاریان نور رامسر امروز بیش از ۵۰۰ عضو فعال دارد یادآور شد: قرآن کریم می فرماید آنچه نزد خداست باقی و پایدار و آنچه نزد شماست از بین خواهد رفت و ما نیز بر همین اساس در تلاش هستیم تا برکات تلاوت و توجه قرآن را در بین خانواده ها و جوانان بیشتر کنیم.

وی افزود: با توجه به وقف قطعه زمینی توسط یکی از خیرین شهرستان، ساختمان دارالقرآن نور و عترت شهرستان رامسر به مساحت ۳۰۰ متر مربع در ۳ طبقه شامل کلاس های درس سالن اجتماعات واحد جهت اسکان اساتید ساخته می شود که در اهم برنامه ها و اولویت کارهای ما است که در این راستا از همه ی مردم عزیز و خواجوی شهرستان رامسر دعوت می شود در این امر خیر و ترویج و گسترش نور قرآن شرکت کنند.

مسئول مجمع قاریان نور و عترت رامسر با انتقاد از عدم توجه مسئولان شهرستانی به مجامع قرآنی اظهار کرد: متاسفانه طی ۲۰ سالی که مجمع قاریان برگزار می شود مسئولین شهرستان توجه در خور و شایسته ای به برنامه های قرآتی نداشتند و حقیقتا قرآن مهجور مانده است و با لطف خدا و حمایت مردم بوده که برنامه ها و مراسمات برگزار می شود.

این مسئول بیان کرد: در خصوص احداث دارالقران مسئولان شهرستان بویژه فرماندار هم تا کنون همکاری داشته اند و هم قول‌هایی داده‌اند که عملی شود‌.

زرگریان در پایان گفت: برپایه ی بیانات رهبر انقلاب که ایشان طولانی‌ترین جلسه ی قرانی را در کشور در ابتدای هر ماه رمضان دارند از جوانان درخواست می کنیم که در پیشبرد برنامه های قرآنی و امور اجرایی دست ما را بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰