تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۳۹۶۹۰۴
وکیل محمدعلی نجفی درخصوص اینکه گفته می‌شود متهم با فرزند مقتوله پیش از شروع جلسه دوم دادگاه دیداری داشته است گفت: این موضوع صحت ندارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حمید رضا گودرزی وکیل نجفی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا قبل از آغاز جلسه آقای نجفی با برادر و پسر مقتول دیدار داشته است،گفت: خیر این موضوع صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که سرپرست دادسرای جرایم جنایی موضوع شلیک ۹ تیر را رد کرد نظر شما در این رابطه چیست؟ گفت: اینکه تیرها کمانه شده و برخی مسایل دیگر را باید کارشناسان بررسی کنند چون جنبه علمی محض دارد.

گودرزی ادامه داد: این پرونده اهمیت تحقیقات جنایی دارد، البته درست است که از نظر موضوعیت اجتماعی و سطح انتشار در جامعه مورد توجه عموم است.

وی ادامه داد: از دادگاه تقاضایی داشتیم مبنی بر اینکه نقایص مورد اشاره ما در پرونده رفع شود. ممکن است بخشی از ادله هم از جهت کارشناسی نظر معارض اعلام شود.

وکیل نجفی گفت: اما به هر حال ابهاماتی داریم که اگر دادگاه موافقت کند یک تیم کارشناسی و کمیسیون پزشکی قانونی در رابطه با صحنه جرم و کارشناسی تشکیل و بررسی های دیگری انجام دهند زیرا شاید بابی برای مطالبی باز شود که راه برای تغییر دادرسی فراهم شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴