کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار نجفی با فرزند مقتول قبل از آغاز دادگاه صحت ندارد

26 تير 1398 ساعت 19:30

وکیل محمدعلی نجفی درخصوص اینکه گفته می‌شود متهم با فرزند مقتوله پیش از شروع جلسه دوم دادگاه دیداری داشته است گفت: این موضوع صحت ندارد.


به گزارش بلاغ،حمید رضا گودرزی وکیل نجفی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا قبل از آغاز جلسه آقای نجفی با برادر و پسر مقتول دیدار داشته است،گفت: خیر این موضوع صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که سرپرست دادسرای جرایم جنایی موضوع شلیک ۹ تیر را رد کرد نظر شما در این رابطه چیست؟ گفت: اینکه تیرها کمانه شده و برخی مسایل دیگر را باید کارشناسان بررسی کنند چون جنبه علمی محض دارد.

گودرزی ادامه داد: این پرونده اهمیت تحقیقات جنایی دارد، البته درست است که از نظر موضوعیت اجتماعی و سطح انتشار در جامعه مورد توجه عموم است.

وی ادامه داد: از دادگاه تقاضایی داشتیم مبنی بر اینکه نقایص مورد اشاره ما در پرونده رفع شود. ممکن است بخشی از ادله هم از جهت کارشناسی نظر معارض اعلام شود.

وکیل نجفی گفت: اما به هر حال ابهاماتی داریم که اگر دادگاه موافقت کند یک تیم کارشناسی و کمیسیون پزشکی قانونی در رابطه با صحنه جرم و کارشناسی تشکیل و بررسی های دیگری انجام دهند زیرا شاید بابی برای مطالبی باز شود که راه برای تغییر دادرسی فراهم شود.


کد مطلب: 396904

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/396904/دیدار-نجفی-فرزند-مقتول-قبل-آغاز-دادگاه-صحت-ندارد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com