کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مسیر رونق تولید حرکت می کند

26 تير 1398 ساعت 10:55

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه رسالت اصلی این دانشگاه تربیت نیروی کارآفرین است، گفت: این دانشگاه در مسیر رونق تولید حرکت می کند و نیازمند 4هزار میلیارد تومان برای بازسازی کارگاه‌های خود است.


به گزارش بلاغ، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به اینکه اولویت اصلی این دانشگاه تجهیزکارگاه های آموزشی و تولیدی است، گفت: در سال تحصیلی جدید دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای تحقق شعار رونق تولید با استفاده از محل درآمد اختصاصی دانشگاه برای بازسازی و تجهیز کارگاه های خود مبلغ 60 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: وجود این کارگاه ها برای تربیت دانشجویان مهارتی یا کارآفرین بسیار اهمیت دارد و ما باید در یک برنامه ریزی دراز مدت نسبت به بهسازی و بازسازی آنها اقدام بکنیم که در این رابطه برای انجام این کار نیازمند بیش از 4 هزار میلیارد تومان بودجه هستیم که البته گام نخست را با استفاده از درآمد اختصاصی دانشگاه برداشته ایم.

صالحی عمران تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای برای رسیدن به شرایط ایده آل ارتباطات خوبی را با بخش های مختلف صنعتی برقرار کرده است تا بتواند با کمک آنها نیروهای دانشگاهی خود را در مسیر فعالیت های عملی و تجربی قرار دهد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما در ارتباط با بخش صنعت این است که کارگاه های خود را در اختیار آنها قرار بدهیم تا شرکت های تولیدی با تجهیز این کارگاه ها بتوانند هم نیروهایشان و هم دانشجویان ما از این فضا و محیط استفاده بکنند.

 رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه کرد: معتقدم برای رونق پیدا کردن تولید باید بخش خصوصی تقویت شود چراکه اگر سیستم آموزشی با بخش خصوصی ارتباط بگیرد دانشگاه به حوزه صنعت نزدیک خواهد شد.

 


کد مطلب: 396834

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/396834/دانشگاه-فنی-حرفه-ای-مسیر-رونق-تولید-حرکت-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com