معاون بهزیستی مازندران اعلام کرد

افتتاح 260 پروژه طی هفته بهزیستی در مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۳۹۶۷۸۲
معاون اجتماعی بهزیستی مازندران از افتتاح ۲۶۰ پروژه را در هفته بهزیستی در استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۷۰ مسکن دو معلول که ۷۰ مسکن در حال ساخت و مابقی به اتمام رسیده شده است.
۰
plusresetminus
افتتاح 260 پروژه طی هفته بهزیستی در مازندران
وحید حسین زاده در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به رویکرد اداره بهزیستیاظهار کرد: محرومیت زدایی، توسعه عدالت از اهداف بهزیستی است و قبل از تولد تا میانسالی را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی ۱۸۰ وظیفه و خدمت را تحت ارائه بهزیستی دانست و عنوان کرد: تنها نهادی است که گسترده زیادی از جامعه تحت پوشش خود قرار داده است؛ نهاد علمی پژوهشی که حوزه اجتماعی و خدمات آن عموم جامعه را در برمی گیرد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان مازندران با بیان ۵۰۰ هزار مددجو در این استان خاطرنشان کرد: ۱۴۰ هزار مددجو بطور مستقیم و مابقی به صورت غیرمستقیم از این اداره خدماتا می گیرند.

وی به تاکید رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اعتیاد، مفاسد اخلاقی، طلاق در اولویت ما هستند، که با برنامه های مختلف برای کاهش یاقتن این آسیب ها  و کنترلشان تلاش می کنیم.

حسین زاده با بیان اینکه آسیب های اجتماعی امروز با ۵ سال گذشته تفاوت چشم گیری داشته است، عنوان کرد: سن اعتیاد کاهش یافته و مواد مخدر سنتی به  صنعتی تغییر یافته است، اگر روزی کراک،شیشه بحث اش داغ بود، در حال حاضر گل و فردا  مواد صنعتی جدید است که باید هوشیار باشیم.

وی اظهار کرد: بسیاری از خانواده ها  فقط دغدغه آموزشی دارند، در حالی که باید در کنار آموزش در مهدکودک و مدارس به پرورش فرزندان هم بپردازند که در برابر آسیب های اجتماعی واکسینه شوند.

حسین زاده آسیب های اجتماعی را زنجیروار به هم متصل دانست و عنوان کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق علت های متخلفی دارند، خود علت و معلول بسیاری از چیزهاست.

این مسئول از افتتاح ۲۶۰ پروژه را در هفته بهزیستی در مازندران خبر داد: بیش از ۴۷۰ مسکن دو معلول که ۷۰ مسکن در حال ساخت و مابقی به اتمام رسیده شده ، که در ۵ سال اخیر به ۳هزار و ۶۰۰ مسکن رسیده است.

وی در پایان به ۱۲هزار فرصت شغلی در این پنج سال اشاره کرد گفت: وام های بیست میلیونی برای خوداشتغالی بوده که امسال به ۵۰ میلیون رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم