تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۹۶۷۷۸
حسن یزدانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به درگیری موافقان و مخالفان ساخت ورزشگاهش در جویبار واکنش نشان داد.
۱
plusresetminus
حسن یزدانی به اتفاقات اخیر در منطق لپو صحرای جویبار واکنش نشان داد+ عکس
به گزارش بلاغ، بعد از المپیک ۲۰۱۶ قطعه زمینی از منابع ملی برای ساخت سالن ورزشی در اختیار حسن یزدانی قرار گرفت که تعدادی از دامداران و کشاورزان منطقه نسبت به این واگذاری معترض و معتقدند این زمین چراگاه دام‌های آنان است، اما اسد فرماندار شهرستان جویبار می‌گوید این زمین در مسیر قانونی به حسن یزدانی واگذار شد.

روز گذشته پس از درگیری موافقان و مخالفان ساخت سالن ورزشی حسن یزدانی در روستای لپو صحرای جویبار ۶ نفر زخمی شدند که این اتفاق حسن یزدانی را در صفحه شخصی به واکنش وا‌داشت.

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در صفحه شخصی خود نوشت: همه شما از عزیزان و بستگانم هستید و با تمام وجودم به همه شما عشق می‌ورزم و دوستتان دارم اگر تعدادی اندک در اعتراض به ساخت مجموعه ورزشی که من دنبال می‌کنم جوانی کردند هرگز به دل نگرفته‌ام و به عشق شما سخت‌ترین فشار‌های جسمانی و روحی و روانی را برای افتخارآفرینی و شاد کردن دل شما تحمل می‌کنم.

حسن یزدانی اگر توانسته برای مردم کشورش افتخارآفرین باشد جدا از لطف خداوند و توجه ائمه اطهار با حمایت همین مردم عزیز و جوانان دوست‌داشتنی کشور عزیزم و به‌خصوص دیارم بوده است.‌
می‌خواهم با تکیه‌بر حمایت مردم منطقه‌ام مجموعه‌ای آبرومند ورزشی برایشان مهیا کنم و همه مراحل قانونی برای انجام این مهم با حمایت و تلاش مسئولین و مردم عزیز زادگاهم طی شده است.

از مسئولین می‌خواهم با درایت خود دغدغه اندک عزیزانی که اجرایی شدن پروژه ورزشی که من دنبال می‌کنم باعث دل‌مشغولی آن‌ها شده را برطرف کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰