تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۳۹۶۶۹۸
امام جمعه رودیان با بیان اینکه رودیان تنها از شهر شدن نامی روی کاغذ دارد، گفت: هیچ اداره و تشکیلاتی در این شهر راه‌اندازی نشده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام‌ عباس معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار  استان سمنان در انتقاد به عدم رسیدگی به مشکلات رودیان اظهار کرد: 70 درصد مردم در این منطقه کشاورز هستند یا باغداری می‌کنند و در سال‌های اخیر به خاطر برخی کمبودها در بحث‌های مالی و اقتصادی دچار مشکلاتی شده‌اند.

وی ادامه داد: سرمازدگی خساراتی به باغداران زد و از طرفی، کشاورزان در بازار فروش و بازاریابی با مشکل مواجه هستند؛ سال گذشته محصولی نداشتیم که سردخانه‌ها نگهداری کنند.

امام جمعه رودیان با تأکید بر اینکه کشاورزان به‌شدت نیازمند تسهیلات دولتی و وام مناسب هستند، تصریح کرد: جهاد کشاورزی به فکر بازاریابی برای کشاورزان باشد تا بتوانند محصولات خود را در بازار به فروش برسانند.

معصومی با اشاره به اینکه صنایع تبدیلی باید در رودیان ایجاد شود، اضافه کرد: با این اقدام، بسیاری از مشکلات کشاورزان برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت 6 سال از شهر شدن رودیان تنها نامی از شهر روی کاغذ باقی مانده است، تصریح کرد: هیچ اداره، نهاد و تشکیلاتی در رودیان راه‌اندازی نشده است.

امام جمعه رودیان با تأکید بر اینکه یک جایگاه کلانتری قرار بود در رودیان مستقر شود، اظهار کرد: این کلانتری هم هنوز راه‌اندازی نشده است و دغدغه کلی مردم است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴