تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۳۹۶۱۳۴
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز جمعه 21 تیر ماه امسال با استقرار جریانات گرم جنوبی شاهد افزایش دما در آسمان مازندران خواهیم بود، گفت: روز جمعه شاهد افزایش دما در آسمان مازندران هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی،تا فردا افزایش دما داریم.

وی با بیان اینکه روز جمعه 21 تیر ماه امسال با استقرار جریانات گرم جنوبی شاهد افزایش دما در آسمان مازندران خواهیم بود، افزود: بیشینه دمای هوا در شهرهای غربی تا 32 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 33 تا 36 درجه پیش‌بینی می‌شود.

 معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: از روز شنبه تا دوشنبه به‌دلیل شکل‌گیری جریانات مرطوب و نسبتا خنک شمالی سطح زمین علاوه بر کاهش دما بین چهار تا هشت درجه در برخی ساعات شاهد رگبار، رعدوبرق و وزش باد در آسمان مازندران خواهیم بود.

اسدی یادآور شد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری با 31 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با 12 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران فردا به‌صورت موج کوتاه بوده و شنا در محدوده طرح با رعایت نکات ایمنی خواهد بود و از شنبه دریا مواج می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲