تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۳۹۶۱۲۹
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: باید متناسب با درک و فهم جوانان پیام شهدا را انتقال داد، در جامعه امروز جوانانی هستند که پیرو راه شهدا هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، مسؤول بسیج  رسانه استان کرمانشاه و معاونت فضای مجازی صدا و سیما کشور ظهر امروز ضمن دیدار با فرزند «شهید حجتی» از شهدای رسانه و از وی تجلیل کردند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه، اظهار داشت : اگر پیشرفتی در کشور هست  به‌خاطر  ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است.

مسعود بصیری گفت: ان‌شاءلله ما رسانه‌ها بتوانیم درک و فهم درستی از شهدا داشته باشیم و به‌درستی آن‌ها را به نسل جدید معرفی کنیم و در جامعه امروز جوانانی هستند که پیرو راه شهدا هستند و باید متناسب با درک و فهم این نسل، پیام شهدا را انتقال داد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه نیز در این جلسه، با بیان این مطلب که صله ارحام باید در جامعه حفظ شود، و این ویژگی در رفتار شهدا بود که سر بر روی سر هم می‌گذاشتند و شهید می شدند، افرود: ما نیز بایدرهرو شهدا باشیم.

حسن موحد گفت:  ما باید در دفاع  دین و از آرمان‌های نظام اسلامی با اخلاص به میدان بیایم، چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم.

زندی، معاون فضای مجازی صداوسیما کشور نیز، تصریح کرد: این شهدا بودند  انقلاب را بیمه کردند.

فرزند شهید حجتی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسؤولان بسیج رسانه و معاونت فضای مجازی صداوسیما کشور، ادامه داد: امید است که به فضل الهی بتوانیم با پیروی از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در آینده نزدیک به اقتدار برسیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰