تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۳۹۶۰۹۹
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از تعرفه‌های پزشکی گفت: در حوزه سلامت پزشکان باید همواره به فکر توسعه و بروز شدن باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار  ضمن انتقاد از تعرفه‌های پزشکی اظهار داشت: در حوزه سلامت پزشکان باید همواره به فکر توسعه و بروز شدن باشند.

وی با بیان اینکه پزشکان برای بروز شدن نیازمند هستند تا در کنگره‌های خارجی شرکت کنند و هزینه‌های آن را خود بپردازند گفت: چرا که اگر این هزینه‌ها را نپردازیم و تجهیزات را بروز نکنیم در یک بازه زمانی نمی‌توانیم همه عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

جهانگیری تصریح کرد: به روز شدن پزشکان نیازمند زمان و هزینه است و به طور مثال برای این منظور باید کنگره تشکیل شود یا پزشک جهت گذراندن دوره‌های علمی به خارج از کشور اعزام شود و نباید در این بخش غفلت کرد چرا که در غیر این صورت بار آن بر دوش مردم خواهد بود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به بدهی‌های بیمه‌ها به مراکز درمانی گفت: مسوولان باید در این زمینه با یکدیگر همفکری و در نهایت اولویت‌بندی داشته باشند، درست است که منابع محدود است اما زمانی که منابع کم است، اولویت بندی معنا می‌یابد.

وی در پایان گفت: تعرفه‌های پایین پزشکان از یک سو و طلب آن‌ها از مراکز درمانی از جمله دغدغه‌های همیشگی این قشر محسوب می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما