نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر امروز شاهد گرانی و بیکاری هستیم بخشی از این مشکلات به خودمان بر می‌گردد چراکه باید در زمان انتخابات هوشیار باشیم؛ اگر رئیس جمهور کشور ما در زمان باقیمانده فکری کند و از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کند مطمئنا این مشکلات برطرف می‌شود.
۰
plusresetminus
رئیس جمهور برای رفع مشکلات از ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کند/استکبار جهانی می‌خواهد کشورهای صاحب منابع را به ذلت بکشاند
به گزارش بلاغ، آیت‌الله علی معلمی در مراسم افتتاحیه قرارگاه جوانه‌های صالحین که در مسجد موسی ابن جعفر ساری برگزار شد اظهار کرد: خداوند متعال پیامبر اسلام را برای تربیت جامعه اسلامی مبعوث به رسالت کرد.

وی با اشاره به اینکه دین خدا نیاز به آموزش دارد خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید اگر مراقب زندگی و فرزندان خود نباشید گرفتار عاقبت تلخ می‌شوید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دنیای فسادزده غرب به دنبال ایجاد فساد در کشور ما است؛ فساد موجب سست شدن بنیان خانواده‌ها می‌شود.

معلمی افزود: استکبار جهانی می‌خواهد کشورهای صاحب منابع را به ذلت بکشاند همانطور که این امر برای عربستان رخ داده است، کشور ایران قبل از انقلاب شرایط بدتری از عربستان کنونی داشتند که با ورود امام و جوانان غیور، شاه خائن و آمریکایی‌ها را بیرون راندند.

وی یادآور شد: اگر امروز شاهد گرانی و بیکاری هستیم بخشی از این مشکلات به خودمان بر می‌گردد چراکه باید در زمان انتخابات هوشیار باشیم؛ اگر رئیس جمهور کشور ما در زمان باقیمانده فکری کند و از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کند مطمئنا این مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جوانان باید با اهمیت دادن به مدارس و معلمان خود در فصل تابستان به کلاس‌های تربیتی پایگاه‌های مقاومت مراجعه کنند و با شرکت در این کلاس‌ها به رشد خود ادامه دهند.

معلمی با اشاره به اینکه انسان در طول زندگی سختی‌هایی دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که سختی در راه حق را کشیده باشند برای او شیرین است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش و خانواده می‌توانند با استفاده از فرصت فراغت برای آموزش کلاس‌های مختلفی دینی و آموزشی دانش‌آموزان و فرزندان خود را رشد دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حلقات صالحین محلی برای یادگیری موازین شایستگی است گفت: پرهیز از مردم آزاری، احترام به والدین و حرکت به سمت عمل صالح از موازین شایستگی است.

معلمی تاکید کرد: انسان اگر تربیت درست پیدا کند قیمتی و ارزشمند می‌شود اما اگر بخواهد در مسیر نادرست گام بردارد از ارزش انسانی سقوط می‌کند و هر مقدار که به مقام اهل بیت نزدیک شود ارزش آن‌ها بالاتر می‌رود.

وی ادامه داد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را برای عضویت در اقشار مختلف بسیج دعوت کنند تا از این فرصت استفاده کرده چراکه محل مناسبی برای رشد فرزندان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴