کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران:

پایین آمدن قیمت‌‌ها کمکی به تکان خوردن بازار طلا نکرد/تازه‌ترین قیمت‌ها در 19 تیرماه

19 تير 1398 ساعت 14:14

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با اعلام تازه‌ترین مزنه قیمت طلا در بازار نوزدهمین روز از تیرماه، گفت: بازار شدیدا در رکود است و پایین آمدن قیمت‌ها کمکی به تکان خوردن بازار نکرد.


محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، در خصوص تازه‌ترین وضعیت بازار طلا، گفت: یک مدتی است که نوسانات یک مدار ثابتی را طی می‌کند و در یک بازه معین، بالا و پایین می‌رود.

وی افزود: با توجه به اینکه تنش‌های میان امریکا و ایران کمتر شده است و در سر خط رسانه‌های خبری قرار ندارد، مزنه بازار طلا، روال ثابتی را طی می‌کند و قیمت‌ها در طول هفته حداکثر 50 تا 60 هزار تومان بالا و پایین می‌شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با اشاره به مزنه امروز بازار طلا خاطرنشان کرد: قیمت هر مثقال طلا در بازار امروز، یک‌میلیون و 846 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 426 هزار و 300 تومان است.

این فعال صنفی باسابقه بازار طلا و جواهر استان ادامه داد: قیمت سکه امامی در بازار نوزدهمین روز از تیرماه، 4 میلیون و 580 هزار تومان است که محاسبات حاکی از حباب 450 هزار تومانی سکه در بازار دارد.

نصیری بیان کرد: در معاملات امروز نیم سکه با قیمت دو میلیون و 360 هزار تومان و ربع سکه با قیمت یک‌میلیون و 490 هزار تومان، خرید و فروش شد.

وی در خصوص واکنش خریداران طلا به ثبات قیمت‌ها در بازار، پاسخ داد: بازار شدیدا در رکود است و خریداران علیرغم پایین آمدن قیمت‌ها، به بازار بی اعتمادند و دیگر مثل گذشته ریسک نمی‌کنند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران در پایان گفت: خرید و فروش در هفته‌های اخیر، اصلا با انتظارات قابل پیش بینی در پی کاهش قیمت‌ها، تطابق ندارد و پایین آمدن قیمت‌ها کمکی به تکان خوردن بازار نکرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 395946

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/395946/پایین-آمدن-قیمت-ها-کمکی-تکان-خوردن-بازار-طلا-نکرد-تازه-ترین-قیمت-ها-19-تیرماه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com