تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۳۹۵۹۳۷
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: چند سال است در برنامه‌های مختلف برای جمع‌آوری پسماند، نصب زباله‌سوز و دفن زباله شکل بهداشتی برای جلوگیری از تبعات منفی به محیط زیست این استان هزینه‌های شده است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.
۰
plusresetminus
هزینه‌های رفع مشکل زباله در مازندران هنوز به نتیجه نرسید
به گزارش بلاغ، محمد پژمان صبح امروز در بازدید از مسجد جامع ساری اظهار کرد: شنیده بودیم مسجد جامع ساری تخریب شده و آسیب سنگینی به این مسجد و مرکز تجمعات فرهنگی و مذهبی وارد شده ولی شاهد همت خوبی هم در بحث طراحی و بازسازی مسجد هستیم.

وی افزود: در حال حاضر اقدامات برای احیای مسجد جامع ساری به موقعیت خوبی رسیده اما برای تکمیل آن حتما باید همت جدی صورت گیرد که هر چه سریع‌‎تر به‌عنوان پاتوق معنوی و مذهبی به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی بازسازی مسجد جامع ساری، تصریح کرد: کارهای ساختمانی به مراحل پایانی رسیده است اما موضوع اصلی بحث تاسیسات مکانیکی از جمله سرمایشی و گرمایشی مکان است که نیازمند هزینه‌هایی برای خرید و نصب دستگاه‌ها است تا به‌صورت درست مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور بیان کرد: در وزارت راه و شهرسازی نیز براساس وعده‌‌های داده شده به تعهدات خود عمل می‌کنیم.

پژمان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: با توجه به حضور بسیار زیاد گردشگری در مازندران به‌عنوان استان گردشگرپذیر، دولت در بحث زیرساخت‌های این استان و همچنین رفع مشکلات اهتمام جدی دارد.

وی ادامه داد: در بحث دوبانده و چهاربانده کردن محورهای استان سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شده به‌عنوان نمونه برای آزادراه تهران ـ شمال مبالغی که هزینه می‌شود کل هزینه‌های چند استان را شامل می‌شود که بهره‌برداری از آن جذب مسافران را بالا می‌برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: گرچه بخشی از درآمد اقتصاد مازندران بر مدار گردشگری است اما مشکلاتی در بحث پسماند وجود دارد که آثار منفی به همراه دارد و مسئولان استانی باید در این زمینه تدبیر کنند.

پژمان گفت: چند سال است در برنامه‌های مختلف برای جمع‌آوری پسماند، نصب زباله‌سوز و دفن زباله شکل بهداشتی برای جلوگیری از تبعات منفی به محیط زیست این استان هزینه‌های شده است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴