کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر راه و شهرسازی:

هزینه‌های رفع مشکل زباله در مازندران هنوز به نتیجه نرسید

19 تير 1398 ساعت 10:44

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: چند سال است در برنامه‌های مختلف برای جمع‌آوری پسماند، نصب زباله‌سوز و دفن زباله شکل بهداشتی برای جلوگیری از تبعات منفی به محیط زیست این استان هزینه‌های شده است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.


به گزارش بلاغ، محمد پژمان صبح امروز در بازدید از مسجد جامع ساری اظهار کرد: شنیده بودیم مسجد جامع ساری تخریب شده و آسیب سنگینی به این مسجد و مرکز تجمعات فرهنگی و مذهبی وارد شده ولی شاهد همت خوبی هم در بحث طراحی و بازسازی مسجد هستیم.

وی افزود: در حال حاضر اقدامات برای احیای مسجد جامع ساری به موقعیت خوبی رسیده اما برای تکمیل آن حتما باید همت جدی صورت گیرد که هر چه سریع‌‎تر به‌عنوان پاتوق معنوی و مذهبی به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی بازسازی مسجد جامع ساری، تصریح کرد: کارهای ساختمانی به مراحل پایانی رسیده است اما موضوع اصلی بحث تاسیسات مکانیکی از جمله سرمایشی و گرمایشی مکان است که نیازمند هزینه‌هایی برای خرید و نصب دستگاه‌ها است تا به‌صورت درست مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور بیان کرد: در وزارت راه و شهرسازی نیز براساس وعده‌‌های داده شده به تعهدات خود عمل می‌کنیم.

پژمان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: با توجه به حضور بسیار زیاد گردشگری در مازندران به‌عنوان استان گردشگرپذیر، دولت در بحث زیرساخت‌های این استان و همچنین رفع مشکلات اهتمام جدی دارد.

وی ادامه داد: در بحث دوبانده و چهاربانده کردن محورهای استان سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شده به‌عنوان نمونه برای آزادراه تهران ـ شمال مبالغی که هزینه می‌شود کل هزینه‌های چند استان را شامل می‌شود که بهره‌برداری از آن جذب مسافران را بالا می‌برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: گرچه بخشی از درآمد اقتصاد مازندران بر مدار گردشگری است اما مشکلاتی در بحث پسماند وجود دارد که آثار منفی به همراه دارد و مسئولان استانی باید در این زمینه تدبیر کنند.

پژمان گفت: چند سال است در برنامه‌های مختلف برای جمع‌آوری پسماند، نصب زباله‌سوز و دفن زباله شکل بهداشتی برای جلوگیری از تبعات منفی به محیط زیست این استان هزینه‌های شده است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 395937

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/395937/هزینه-های-رفع-مشکل-زباله-مازندران-هنوز-نتیجه-نرسید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com