رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

دشمن برای گسترش بی حجابی در ایران تلاش می کند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۳۹۵۷۱۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف دشمنان مدگرایی است، گفت: دشمن تلاش می کند تا با شبکه های ماهواره ای و تبلیغ لباس های مناسب زمینه بدحجابی را در جامعه اسلامی ایران تروجی دهد.
۰
plusresetminus
دشمن برای گسترش بی حجابی در ایران تلاش می کند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر، در جلسه هم‌اندیشی حجاب و عفاف، با بیان اینکه دشمنان و استعمارگران برای از میان رفتن حجاب هزینه می‌کنند، افزود: آنان از زن پاکدامن و عفیف که فرزند خوب تربیت کند می‌ترسند، چراکه با وجود این افراد نمی‌توانند به منافع خود دست یابند.

وی با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه و نقش زنان عفیف و محجبه در تربیت فرزندان، گفت: هدف آنها این است که بگویند پوشش زن نه از صدر اسلام که از زمان بنی عباس وارد اسلام شده است تا ریشه حجاب را زیر سوال ببرند و زنان را به بی‌حجابی تشویق کنند و از این طریق سعی در سرنگونی نظام اسلامی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه، حفظ حجاب زن را ایجاد امنیت بیشتر برای خود زن دانست و با بیان اینکه مردان نیز باید حریم عمومی جامعه را رعایت کنند، افزود: نبود امنیت اخلاقی موجب از میان رفتن امنیت روانی، روحی و حتی اقتصادی می‌شود و فردی که فاسد شده است، سرنوشت کشورش نیز دیگر برایش اهمیتی ندارد.

ذاکری خطیر حجاب رفتاری، گفتاری، چشمی، قلبی و پوششی را انواع حجاب عنوان کرد و در رابطه با حجاب پوشش، چادر را حجاب برتر برشمرد و گفت: بسیاری از جوانان ما نه دچار بحران بلکه دچار غبار شده‌اند و این به آن معنا است که چیزی ویران نشده بلکه مانند هر امر غبار گرفته نیاز به آب و جارو دارند تا غبار از آنها زدوده شود.

وی با بیان اینکه تعداد باحجاب‌ها به نسبت افراد بی‌حجاب بیشتر است، حضور چشمگیر افراد با حجاب در راهپیمایی‌ها را نمونه‌ای بر این مدعا دانست و گفت: آگاه باشیم که بخشی از بی‌حجابی‌ها در سطح جامعه ساماندهی شده هستند و نگاه ما به افراد بی‌حجاب نه از منظر غبطه بلکه تنفر باید باشد.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام رحمت‌الله زمانی، با بیان اینکه پیش از اسلام جسم زن زنده به گور می‌شد و اسلام با آن مقابله کرد، افزود: امروز نیز، در صدد دفن ذهن زن هستند و اسلام بر این است تا با آن مقابله کند و بگوید که زن ابزار نیست.

وی با بیان اینکه در تفکر سنتی زن گران‌بها اما بدون نقش در جامعه بوده و در تفکر غربی، زن بدون ارزش اما دارای نقش در جامعه است، خاطرنشان کرد: اما در تفکر اسلامی، زن گران‌بها بوده و دارای نقش در جامعه نیز هست.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه عفاف امر باطنی و حجاب امر ظاهری است، افزود: اگر عفت باشد، حجاب نیز حفظ می‌شود و فرزندی که با حجاب و عفاف تربیت شده باشد، چادر جزئی از زندگی او می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴