دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید در شهرستان نکا خبر داد

برنامه‌های ویژه ولادت امام رضا(ع) با حضور خادمان و پرچم گنبد رضوی در نکا

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۳۹۵۷۰۸
دبیر اجرایی جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید سال 98 نکا از برگزاری برنامه‌های متنوع و پر تعداد با حضور خادمان و پرچم گنبد آستان قدس رضوی در این شهرستان در آستانه ولادت امام رضا(ع) خبر داد.
۰
plusresetminus
برنامه‌های ویژه ولادت امام رضا(ع) با حضور خادمان و پرچم گنبد رضوی در نکا
سید ابورافع حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به برگزاری سومین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید به مناسبت ولادت امام رضا(ع) توسط کانون فرهنگی معراج نکا در سطح این شهرستان، اظهار کرد: امسال خادمان و پرچم گنبد رضوی بیش از یک روز در شهرستان نکا برای شرکت در برنامه‌های مختلف حضور خواهند داشت.

وی افزود: به مناسبت ولادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت دومین مراسم تخصصی شب شعر امام رضا(ع) نیز امسال در شامگاه بیستم تیرماه با اجرای شاعران و مداحان آئینی این شهرستان در فاطمیه نکا همراه با مراسم جشن ولادت آن حضرت برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در شهرستان نکا با بیان طرح‌ریزی برنامه‌های متنوع خاطرنشان کرد: خادمان و پرچم گنبد رضوی در روز شنبه هفته پیش رو به مدت یک روز کامل در شهرستان نکا حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: استقبال از خادمان به همراه دیدار با امام جمعه شهرستان با حضور مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعات اولیه صبح روز شنبه 22 تیرماه اولین برنامه در نظر گرفته شده در این روز به شمار می‌آید.

وی گفت: خادمان رضوی پس از آن در یکی از بیمارستان‌های شهرستان نکا حضور یافته و ضمن دیدار با مسئولان آن به دیدار بیماران و همراهان آن‌ها خواهند رفت و در گام بعدی نیز براساس هماهنگی به عمل آمده از سوی سپاه شهرستان در کارخانه سیمان نکا حضور یافته و با کارگران و کارمندان این شرکت بزرگ تولیدی به منظور ارج نهادن به رونق تولید و مقام کارگر ملاقات خواهند کرد.

حسینی تصریح کرد: حضور در امامزاده عبدالله روستای میانگله از توابع بخش مرکزی نکا دیگر برنامه خادمان رضوی در شهرستان نکا است که با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در قالب جشنی ویژه در این روستا با حضور اهالی منطقه تدارک دیده شده است.

وی افزود: خادمان امام رضا(ع) به همراه پرچم گنبد رضوی به منزل دو تن از شهدای تازه تشییع شده در شهرستان نکا یعنی شهیدان ابراهیم عشریه و نورعلی رضایی نیز حضور یافته و با خانواده این شهدای بزگوار نیز دیدار خواهند کرد.

دبیر اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در شهرستان نکا اذعان کرد: علاوه بر حضور در منزل این دو شهید، مراسم ویژه‌ای نیز برای تعدادی از خانواده‌های شهدای ادوار گذشته و اخیر این شهرستان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران نکا در فاطمیه این شهرستان و با شرکت خادمان رضوی برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین خادمان رضوی در کوی مهرگان به عنوان یکی از مناطق آسیب دیده نکا نیز حضور یافته و در میان مردم آن منطقه نیز جشن ویژه ولادت امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی گفت: حضور در مرکز نگهداری اعصاب و روان امیدواران زیر نظر اداراه بهزیستی شهرستان و همچنین شرکت در همایش خادمیاران رضوی نکا از دیگر برنامه‌های متنوعی است که در زمان حضور خادمان و پرچم گنبد امام رضا(ع) در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

حسینی تأکید کرد: سومین جشن ویژه شهرستانی ولادت امام رضا(ع) امسال به میزبانی مسجد جامع نکا در روز شنبه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور خادمان و پرچم گنبد رضوی در قالب برنامه‌ای مفصل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم باشکوه از تعدادی از مدیران، کارآفرینان و نخبگان موفق جوان مومن انقلابی شهرستان نکا نیز تقدیر ویژه‌ای به عمل خواهد آمد.

در پایان این مسئول با دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در جشن بزرگ زیر سایه خورشید به مناسبت ولادت امام رضا(ع) گفت: ویژه برنامه‌ جشن‌های زیر سایه خورشید به همت تعدادی از نیروهای جوان مومن انقلابی شهرستان توسط کانون فرهنگی معراج نکا از شبکه جوانان رضوی تدارک دیده و تلاش شده تا عطر شمیم رضوی هرچه با شکوه‌تر و رئوفانه بر سر همه ارادتمندان این آستان معظم در شهرستان نکا گسترانده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴