تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۹۵۵۶۲
از حدود یک سال قبل تا به امروز فرمانداری میاندوزود همچنان بدون معاون اداره می‌شود.
۰
plusresetminus
فرمانداری میاندورود یک سال بدون معاون!/سرپرست فرمانداری معاونت را قبول نکرد
به گزارش بلاغ، سال گذشته و در آخرین روز تیر ماه و در پی بازنشستگی ارسطو قادری، محمدرضا غلامی معاون فرماندار به‌عنوان سرپرست فرمانداری میاندورود معرفی شد و تا حدود سه ماه به کارش ادامه داد و حتی تلاش‌هایی برای حضور دائمی وی در این سمت انجام شد اما در نهایت 15 مهر علی غلامیان که سابقه معاونت فرمانداری میاندورود را داشت به‌عنوان فرماندار معرفی شد.

محمدرضا غلامی که با حفظ سمت سرپرستی فرمانداری را برعهده داشت بعد از معرفی غلامیان به‌عنوان فرماندار، حاضر نشد به‌عنوان معاون در میاندورود حضور داشته باشد و به همین دلیل در محل کار حاضر نشد تا سمت دیگری به وی واگذار شد و از میاندورود رفت.

از زمان معارفه علی غلامیان به‌عنوان فرماندار میاندورود، فرمانداری همچنان بدون معاون اداره می‌شود، با اینکه یکی از افراد حاضر در ساختمان فرمانداری تلاش بسیار زیادی برای حضور در این سمت داشته اما ظاهرا با حضور این فرد هنوز موافقت نشده است و بنا به شواهد قرار است فرد دیگری در میاندورود حضور پیدا کند.

افراد میاندورودی هم از طریق رابطان و صاحبان قدرت به‌دنبال این پست هستند اما هنوز به نتیجه نرسیدند و استانداری مازندران هم هنوز واکنشی نشان نداد و بر روی چند گزینه در حال بررسی است و شاید تا یک یا دو هفته دیگر بتواند فرد جدید را معرفی کند.

اما آنچه مورد توجه است پر کردن چارت سازمانی در فرمانداری میاندورود که نیروی انسانی کمی هم دارد باید هر چه سریع‌تر انجام شود چون باید پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد، البته چون سال برگزاری انتخابات است باید منتظر معرفی هرچه زودتر معاون فرماندار باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰