تاریخ انتشارجمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۹۵۲۸۹
امام جمعه موقت زیراب گفت: با اقتصاد مقاومتی تمام نقشه‌ها را نقش برآب می‌کنیم.
۰
plusresetminus
تمام نقشه‌ها را با اقتصاد مقاومتی نقش برآب می‌کنیم
به گزارش بلاغ،حجت الاسلام محسن قبادیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زیراب توجه به هفته عفاف و حجاب، عفاف و حجاب را زیرساخت اصلی جامعه دانست و افزود : چقدر به فکر این هستیم که دختران ما به نقطه اوج معرفتی برسند؟ کمپین های علیه حجاب شکل گرفته است. باید بدانیم عفاف وحجاب زیرساخت اصلی جامعه ما است.

وی دلیل هدف قرار دادن دشمن نسبت به حجاب در جامعه را انحراف جامعه در جهت اهداف دشمن دانست و اظهار داشت :اگر زنان و دختران ما را هدف قرار می دهند به این دلیل است که می گویند اگر آنان را هدف قرار دهیم نیاز به جنگ نداریم چراکه خودشان جامعه را منحرف می کنند و فرزندان دین گریز تربیت می کنند.

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به بحث مهم اینستکس، آنرا همچون برجام خسارت محض معرفی و اظهار کرد:روزی در بحث برجام عده ای گفتند مذاکره کنیم تا نفت در مقابل غذا اتفاق نیفتد اما اینستکتس دقیقا همین موضوع اتفاق خواهد افتاد و خسارت محض است. باید بدانند که با اقتصاد مقاومتی تمام نقشه ها را نقش برآب می‌کنیم.

قبادیان سرنگونی پهباد آمریکایی را نتیجه استقامت دانست و خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات آن پهباد رادار گریز بودن آن است اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست آنرا شناسایی و سرنگون کند و این نتیجه مقاومت ‌و استقامت است.

وی با بیان اینکه توقیف نفت کش ایرانی به منظور غبارآلود کردن فضا است، عنوان کرد: توقیف نفت کش ایرانی فقط برای غبار آلود کردن فضا بوده تا عده ای که حواسشان نیست احوالشان را پریشان کنند. این حرکات پوشالی است.

امام جمعه موقت زیراب مشکلات حاضر را مربوط به عوامل داخلی دانست و افزود : دشمن در یمن نتوانست کاری از پیش ببرد ، ایران که به خود کفایی موشکی و قدرت پهبادی دنیا رسیده است. مشکلاتی که داریم به خاطر داخلی هاست وگرنه از بیرون هیچ غلطی نمی توانند کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما