نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس در گفتگو با بلاغ مطرح کرد/

راهیان نور؛کلاس درس استقامت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۹۵۱۴
همه زائرینی که در مناطق جنگی حضور پیدا می کنند، می توانند از جوانان دیروز درس بگیرند و حرکت آنها را سرلوحه زندگی شان قرار دهند.
۰
plusresetminus
راهیان نور؛کلاس درس استقامت
دکتر احمد مقیمی امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور، بهترین موقعیت برای انتقال حماسه های دیروز به نسل جدید انقلاب است.
وی با اشاره به فضای نورانی و روحانی حاکم بر این اردوها، افزود: یکی از راه هایی که می تواند، حماسه های بی بدیل رزمندگان سپاه اسلام، فرهنگ جهاد و شهادت، رشادت های دیروز، شرف و عزت شهدا و دفاع قهرمانانه رزمندگان را در بین عموم مردم جامعه جاری و ساری کند، فراهم سازی برا حضور مردم به یادمان های دفاع مقدس و رویت از نزدیک این اماکن است.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تحریم دشمنان اسلام بر علیه مملکت علوی ایران، خاطرنشان ساخت: همه زائرینی که در مناطق جنگی حضور پیدا می کنند، می توانند از جوانان دیروز درس بگیرند و حرکت آنها را سرلوحه زندگی شان قرار دهند.
مقیمی تأکید کرد: استقامت مثال زدنی جوانان دیروز، غیرت مردانه آنها که با شهامت از اروند خروشان عبور کردند، در حالی که ما امروز در محاصره ظالمانه تحریم ها هستیم و جنگ نابرابر اقتصادی داریم، سرمایه ای خواهد بود تا امروز بتوانیم در مقابل نظام سلطه استکباری مقاومت کنیم.
وی با ذکر نام دوستان شهیدش، اذعان داشت: توفیق داشتم چند صباحی در کنار رزمندگان غیور لشکر ویژه 25 کربلا در میدان مجاهدت حضور یابم و در عملیات کربلای5 هم مجروح شدم و در خیل جانبازان فداکار نظام اسلامی قرار گرفتم.
مقیمی در پایان ابراز داشت: از شهدا می خواهیم ما را کمک کنند تا راه ولایتمدارانه شان را بپیمائیم که سعادت دنیا و آخرت مان در پیروی و اطاعت از ولایت است، انشاالله از این مسیر پربرکت خارج نشویم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴