تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۹۵۰۳۳
سرپرست سازمان مشاغل شهری آمل گفت: با بازگشایی مجدد کشتارگاه سنتی در این شهرستان از کشتارهای قاچاق و قیمت‌های افزایش یافته بخاطر حمل و نقل برای کشتار در بابل کاهش می‌یابد.
۱
plusresetminus
بازگشایی مجدد کشتارگاه سنتی آمل با رفع ایرادات بهداشتی/ احداث کشتارگاه صنعتی در انتظار اخذ مجوز
به گزارش بلاغ، حسن مهدوی فر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به راه اندازی مجدد کشتارگاه صنعتی آمل اظهار کرد: علیرغم تسریع در پروژه کشتارگاه مدرن و صنعتی،کشتارگاه فعلی دام شهرداری آمل بعد از بازسازی به زودی راه اندازی می‌شود.

وی افزود: شهر آمل از ظرفیت بالایی در کشتار دام و مصرف گوشت قرمز در استان برخوردار است و به همین منظور شهرداری در صدد احداث کشتارگاه تمام صنعتی و مدرن است که مراحل اخذ مجوز آن در مراحل پایانی قرار دارد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل با اشاره به اینکه با رفع نواقص توسط اتحادیه قصابان این کشتارگاه درحال بازگشایی است، متذکر شد: با آغاز بکار این کشتارگاه از کشتارهای قاچاق و قیمت‌های افزایش یافته بخاطر حمل و نقل برای کشتار در بابل کاهش می‌یابد.

مهدوی فر با اشاره به مشکلات کشتارگاه سنتی گفت: نواقصی از سوی اداره بهداشت و دامپزشکی مطرح شد که با وجود نامه‌های اخطاری که زده شد، پیمانکار نواقص را برطرف نکرد وموجب شد تا سال گذشته توسط دادستان پلمب شود.

وی ادامه داد: نداشتن پیش سردکن، حمل و نقل و جابه جایی غیر اصولی، رعایت نشدن بهداشت فردی سلاخ‌ها ، نبود تصفیه خانه و عدم استاندارد خروجی پساب‌ها و خونابه‌ها که به محیط زیست خطر جدی وارد کرده است.

این مسئول با بیان اینکه همه موارد بهداشتی در خصوص محل کشتار ، نگهداری لاشه و جلوگیری از بوی نامطبوع گذشته برای حفظ آرامش اهالی محل رعایت شده است، خاطر نشان کرد: پیش سردکن ، لاشه سوز و کانال خون گیری از امکانات و تجهیزاتی است که برای  نخستین بار در این کشتارگاه نصب شده تا شهروندان از سلامت گوشت مصرفی اطمینان لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Germany
ماشالله
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴