تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۳۹۴۹۹۶
رئیس دانشگاه پیام نور واحد پل‌سفید گفت: همه رشته‌ها مثل رشته‌های فنی و‌ کار و دانش هم که در گذشته با محدودیت روبرو بودند، می‌توانند وارد دانشگاه پیام نور شوند.
۰
plusresetminus
رفع محدودیت رشته‌های فنی و‌ کار و دانش برای ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور
به گزارش بلاغ، مسلم خالقی در جمع خبرنگاران  شهرستان سوادکوه  اظهار کرد:300 دانشجو در 14 رشته در دانشگاه پیام نور واحد پل‌سفید تحصیل می‌کنند.

وی به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: رشته کارشناسی حسابداری، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، علوم ورزشی، ریاضیات و کاربردها، مهندسی کامپیوتر، علوم و مهندسی محیط زیست، فقه و حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث، جامعه شناسی، برنامه‌ریزی اجتماعی و تعاون، علم اطلاعات و دانش شناسی، علوم تربیتی و زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه پیام نور واحد پل‌سفید وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد پل‌سفید با اشاره به اهمیت علم در آموزه‌های قرآنی و دینی خاطرنشان کرد: علاقمند به استمرار ارتباط با خبرنگاران و برای جذب دانشجو نیازمند به استفاده از مشورت با اصحاب رسانه هستم.

خالقی به وضعیت فعالیت دانشگاه پیام نور واحد زیراب اشاره کرد و از برگزاری جلسه با شورای شهر زیراب خبر داد و گفت: با توجه به سیل ۱۲ فروردین‌ماه امسال، ساختمان دانشگاه پیام‌نور واحد زیراب برای ادامه کار تأیید نشد و ۲۸ اسفند‌ماه هم رئیس سابق پیام‌نور زیراب، بازنشسته شد و با نظر رئیس دانشگاه پیام نور مازندران و با توجه به کمبود دانشجو جایگزین رئیس سابق شدم و در جلسه‌ای که در فرمانداری برگزار شد که دانشجویان به شهرهایی که مورد نظر است اعزام شوند که فرماندار سوادکوه بر حضور دانشجویان در این شهرستان اصرار داشت.

وی با اشاره به برخی از تسهیلات دانشگاه‌های پیام نور اظهار کرد: دانشجویان پیام نور می‌توانند چند روز قبل از آزمون با هماهنگی‌ آموزش در شهرهای دیگر آزمون دهند و می‌توانند مهمان در دانشگاه‌های دیگر باشند و یک دانشجو 2 رشته دانشگاهی را هم‌زمان بخواند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد پل‌سفید افزود: شهریه دانشجو در پیام نور کمتر از مهد کودک است و شهریه دانشجویی با اقساط هم دریافت می‌شود و تسهیلات دانشجویی هم داریم و شهریه‌ها را بعد از فارغ‌التحصیلی هم می‌توانند بپردازند.

خالقی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی در خاورمیانه است و کلاس‌های ما به دو صورت غیر‌حضوری و همچنین حضور در کلاس است.

وی افزود: دریافت معدل بالا در دانشگاه پیام نور نیاز به زحمت دارد و فارغ‌التحصیلان ما در رده‌‎های بالاتر تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر موفق‌تر هستند ولی افراد برای فارغ‌التحصیلی با معدل پایین هم می‌توانند در این دانشگاه حاضر شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد پل‌سفید به سرفصل‌های درسی اشاره و خاطرنشان کرد: سرفصل‌های دانشگاه پیام نور ما همان سرفصل‌های وزارت علوم است و دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که قشر متوسط جامعه می‌تواند به راحتی در آن تحصیل کنند.

خالقی افزود: همه رشته‌ها مثل رشته‌های فنی و‌ کار و دانش هم که در گذشته با محدودیت روبرو بودند، می‌توانند وارد دانشگاه پیام نور شوند.

وی در پایان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا ۶ شهریور‌ماه برای ثبت‌نام بدون آزمون و رایگان با تحویل مشخصات شناسنامه‌‎ای و عکس مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 01142421702تماس بگیرند، افزود: مدرک دانشگاه پیام نور با امضای رئیس دانشگاه پیام نور کشور است و شرایط آن با موسسه‌های مختلف متفاوت است و حضور در دانشگاه پیام‌نور سوادکوه باعث حمایت از توسعه شهرستان سوادکوه است و جایگاه علمی و دانشگاهی از شاخص‌های توسعه شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴