کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قصاب اراکی به کاشت یک هزار و ۲۰۰ اصله نهال محکوم شد

12 تير 1398 ساعت 0:27


به گزارش بلاغ، رئیس ‌شبکه دامپزشکی اراک گفت: قصاب اراکی به دلیل تخلف بهداشتی به کاشت یک هزار و ۲۰۰ اصله نهال محکوم شد.

«محمد رضا جوانمرد» افزود: این قصاب متخلف به دلیل کشف ۱۷۶ کیلوگرم گوشت حاصل از کشتار غیرمجاز و یک دست آلایش گاوی فله‌ای توسط مقام قضائی ابتدا به سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شده بود که حکم آن به کاشت نهال بدل از حبس تغییر یافته است.
وی، از کشف یک هزار و ۵۰ کیلوگرم آلایش خام دامی در شهرستان اراک خبر داد و ادامه داد: ۸۰۰ کیلوگرم شنسل مرغ در جریان بازرسی بازرسان شبکه دامپزشکی از واحدهای تولید، نگهداری و عرضه محصولات خام دامی از یک واحد مرغ فروشی به دلیل بالا بودن بار میکروبی و انجماد نادرست با دستور مقام قضائی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.
رئیس ‌شبکه دامپزشکی اراک گفت: ۲۳۰ کیلوگرم گوشت قرمز با بار میکروبی بالا و انجماد غیراصولی نیز در جریان این بازرسی‌ها از یک واحد رستوران این شهرستان کشف و پرونده به مراجع قضائی استان ارسال شده است.
جوانمرد افزود: ۲۲ کیلوگرم مرغ فله‌ای با انجماد غیراصولی نیز در جریان بازرسی‌های مشترک شبکه دامپزشکی شهرستان اراک، نماینده دادسرا و شبکه بهداشت این شهرستان از واحدهای تولید، عرضه و نگهداری محصولات خام دامی انجام شد و از یک واحد سردخانه کشف شد. وی ادامه داد: در جریان بازرسی شبکه دامپزشکی اراک از واحدهای عرضه مواد خام دامی، یک واحد مرغ فروشی به‌دلیل جعل و استفاده از برچسب‌های تقلبی بر روی محصولات به مراجع قضائی معرفی و مهر و موم شد.


کد مطلب: 394901

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/394901/قصاب-اراکی-کاشت-یک-هزار-۲۰۰-اصله-نهال-محکوم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com