تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۳۹۴۷۴۴
با وجود قبول استعفای رئیس سازمان صنعت مازندران و تایید آن از سوی این مدیر در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها، انتشار پیام تبریک روز صنعت طی روز جاری از سوی این مدیر در سایت این سازمان، واقعیت یا شایعه خبر استعفای او را با اما و اگرهایی روبرو ساخت.
۰
plusresetminus
صدور پیام تبریک روز صنعت از سوی مدیر مستعفی؟!/اقدام سوال‌برانگیز روابط عمومی
به گزارش بلاغ، پس از حدود یک ماه از تایید و تکذیب‌ها سرانجام در پنجمین روز از تیرماه امسال، محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها، در ارتباط با آخرین وضعیت استعفا از سمتش و اینکه آیا مورد پذیرش قرار گرفته است یا خیر، اظهار کرد: استعفای بنده پذیرفته شده است؛ اما صبح امروز دهم تیرماه همزمان با روز ملی صنعت و معدن، پیامی از سوی این مدیر مستعفی روی خروجی سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران انتشار یافت.

تاکنون با وجود قبول استعفا و اظهارات این مدیر در خصوص پذیرش آن، هیچ خبر مستدلی در خصوص صحت و سقم آن از سوی منابع موثق و رسمی اعلام نشده است و در حالی که گمانه‌زنی‌های فراوانی در خصوص فرد جایگزین وی از سوی رسانه‌ها و برخی گروه‌های سیاسی مطرح می‌شود؛ انتشار این پیام تبریک علیرغم اعلام پذیرش استعفا از سوی خود این مدیر،  واقعیت یا شایعه خبر استعفای او را با اما و اگرهایی روبرو ساخت؟!

البته با اوج گرفتن گمانه‌زنی‌ها در میان رسانه‌ها و سازمان‌های مرتبط، اسامی افراد زیادی به میان آمده است که یکی از این گزینه‌ها، مدیرعامل یک شرکت بازرگانی دولتی بوده که روابط عمومی این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب این خبر، این مطالب را شایعه و گمانه زنی‌های غیرحرفه‌ای اعلام کرد.

با وجود گذشت 6 روز از  قبول استعفای رئیس سازمان صنعت مازندران و با توجه به جایگاه ویژه مازندران در حوزه‌های صنعتی، تجاری و معدنی، متولی بخش خصوصی در مازندران طی نامه‌ای به وزیر صنعت خواستار انتخاب هر چه سریع‌تر گزینه جایگزین شد.

بر این اساس، سوال اینجا است که اگر استعفای این مدیر پذیرفته شده باشد، انتشار پیام تبریک از سوی روابط عمومی این سازمان با عنوان ریاست سازمان، چه انگیزه‌ای به دنبال داشته است؟!

با این اوضاع و احوال در حالی صنایع و معادن استان به استقبال روز ملی صنعت و معدن رفتند که رئیس این سازمان از سمت خود استعفا و وضعیت یکی از معاونان آن نیز در هاله‌ای از ابهام است؟!

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴