تاریخ انتشاريکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۳۹۴۶۱۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: جانباز 70 درصد شهید نورعلی رضایی پس از تحمل بیش از 33 سال جراحات ناشی از ترکش‌های به‌جامانده از دوران دفاع مقدس سرانجام در ایام شهادت صادق آل محمد به یاران شهیدش پیوست.
۰
plusresetminus
مجیدرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: جانباز 70 درصد نورعلی رضایی پس از تحمل بیش از 33 سال سختی و در اثرات ترکش‌های باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل شد.

وی افزود: این شهید بزرگوار از سال 63 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از چندین مرحله حضور در بیش از 36 ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس در سال 65 و در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر ترکش از ناحیه سر، صورت، فک، دهان، شکم و دو پا به شدت مجروح شد و به درجه رفیع جانبازی 70 درصد نائل آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا خاطرنشان کرد: بالا بودن جراحات و اثرات شدید ترکش‌ها سبب شد که بعد از آن دیگر شهید بزرگوار امکان حضور در جبهه را پیدا نکند تا پس از جراحی‌های فراوان که مدت زمان زیادی نیز به طول انجامید به سختی به وضعیت بهتری برای گذران زندگی رسید.

این مسئول اضافه کرد: مراسم وداع با پیکر این شهید عزیز همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد سعادت مهرآباد با حضور مسئولان و مردم قدرشناس شهرستان نکا برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم تشییع پیکر این شهید نیز از ساعت 9 صبح روز دوشنبه دهم تیرماه از مقابل سپاه چهارراه-حوزه‌های تجمیعی- به سمت گلزار شهدای شهرستان نکا برگزار می‌شود که از همه مردم شهیدپرور برای حضور در این برنامه‌ها دعوت می‌شود.

شعبانی تصریح کرد: باتوجه به زحماتی که رزمندگان، ایثارگران و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس کشیدند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند این وظیفه ما است که به عنوان میراث‌داری خوب برای این عزیزان قدم برداریم تا بتوانیم این رسالت را دست به دست به نسل بعد خود نیز برسانیم.

وی تأکید کرد: این شهدای عزیز که سال‌ها در اوج مظلومیت و بی‌صدا در سختی و دردهای خود سوختند و همچون شمعی آب شدند تا امروز ما در اوج اقتدار و صلابت بتوانیم سری در عالم بلند کنیم از درجه بالایی برخوردارند که اهمیت بالای مجاهدت صبورانه آن‌ها را نشان میدهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: همه ما مدیون زحمات و از خودگذشتگی ایثارگران و خانواده‌های این عزیزان هستیم که در راه دفاع از مرزهای ملی و دینی از جان و آسایش خود گذشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰