رئیس‌کمیته ملی المپیک می‌گوید مسئولان ورزش جهان را قانع کردیم که ورزشکاران کشورمان تحت هیچ شرایطی حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم‌اشغالگر قدس نیستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سید رضا صالحی امیری با حضور در برنامه ورزش و مردم درخصوص وضعیت بازنشسته‌ها در ورزش گفت: اگر نظر شخصی من را بخواهید تعمیم قانون بازنشستگی به حوزه ورزش کاملا‌ً اشتباه است. همین هفته قبل در لوزان با حضور 700 نفر حضور داشتم. متوسط سنی افراد حاضر در نشست بین 60 تا 80 سال بودند.اگر به نظر کارشناسی بگویم این کار نباید در ورزش اتفاق بیفتد اما چون ما کارگزار هستیم و سیاستگذار پارلمان ما است چاره‌ای نداریم. در مورد همه این قانون اجرا شد ولی در مورد آقای تاج زیاد سؤال شد. تاج مستند قانونی داشت و می‌توانست برگردد. او تنها استثنا بود. او می‌توانست تقاضای اعاده تا 30 سال کند. او بر اساس موافقت نهاد رسمی خودش و همچنین نامه نگاری با کارخانه فولاد مبارکه به کار خود برگشت.

وی درخصوص اینکه نمی‌خواهد مسائل جانبی و فشار فیفا و اینفانتینو را در ابقای تاج انکار کند گفت: تاکید می‌کنم نمی‌خواهم در مورد این مسئله همه چیز را انکار کنم اما اینکه تاج با فشار یک نهاد خارجی به کار خود برگشته را قبول ندارم.
وی در ادامه به نشست اخیرش در لوزان برای حل مشکلات فدراسیون‌های کشتی و جودو ‌اشاره کرد و عنوان داشت: بحث‌هایی توسط لالوویچ و رئیس‌فدراسیون جهانی جودو مطرح شد. لالوویچ توجیه شده و من مفصل با او صحبت کرده‌ام و دیگر مشکلی در کشتی نداریم. من قبلا هم گفته ام که برخی مشکلات از داخل ایجاد می‌شود. در مورد جودو هم با رئیس‌فدراسیون جهانی این رشته حرف زدم و به او گفتم ادبیات و اقداماتش قابل توجیه نیست. نکته بعدی مسئله جهان اسلام است. کل دنیای اسلام با رژیم صهیونیستی مشکل دارد و 20 کشور با آنها بازی نمی‌کنند. ما در چارچوب سیاست‌های اصلی نظام حرکت می‌کنیم و آقایان را هم قانع کردیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷