کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

9 شهید گمنام و مدافع حرم در مازندران تشییع شد

8 تير 1398 ساعت 11:35

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر هشت شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم در شهرهای مازندران تشییع شد.


به گزارش بلاغ، پیکر مطهر هشت شهید گمنام و والا مقام دوران دفاع مقدس که به تازگی تفحص شدند صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای نوشهر، چالوس، مرزن آباد، عباس آباد و سلمانشهر با حضور پرشور مردم عزادار و شهید پرور استان مازندران تشییع شد.

همچنین پیکر شهید ابراهیم عشریه شهید مدافع حرم نیز بر روی دستان مردم شرق مازندران بدرقه شد.

صبح دیروز پیکر مطهر چهار شهید دوران دفاع مقدس در شهرستان نوشهر مورد استقبال مردم شهید پرور این شهرستان قرار گرفت و مردم چالوس نیز میزبان دو شهید گمنام ۲۴ ساله از عملیات ذبیدات و ۲۰ ساله از عملیات سومار شدند.

مردم شهر سلمانشهر نیز از دو شهید ۱۶ ساله از عملیات رمضان و ۲۰ ساله از عملیات ایذایی والفجر هشت جزیره بواریان به گرمی استقبال کردند.

نوشهری‌ها نیز میزبان چهار شهید گمنام و خوشنام شدند که دو شهید گمنام ۲۳ ساله از عملیات رمضان و ۱۹ ساله از عملیات ابذایی والفجر هشت جزیره بواریان امروز در شهر پول تشییع شد و دو شهید گمنام ۱۸ ساله از عملیات رمضان و ۱۶ ساله از عملیات ایذایی والفجر ۸ جزیره بواریان با حضور پرشور مردم، در شهر کوهستانی کجور تشییع شد.

شب وداع با دو شهید گمنام شهرستان عباس آباد نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالوافی کلارآباد برگزار شد و مراسم تشییع این شهدا از ساعت ۱۰ صبح امروز از پل جمشیدآباد به سمت پارک کوثر برگزار شد و در شهرستان چالوس نیز که میزبان پیکر دو شهید گمنام است، تشییع پیکرهای پاک این شهدا از صبح امروز از سپاه تا مصلای شهر چالوس برگزار برای خاکسپاری از پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) مرزن آباد تا پادگان شهید ادیبی تشییع شدند.

شهرستان نکا نیز میزان شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه است که سه سال قبل به شهادت رسیده بود صبح روز شنبه آئین تشییع این شهید والامقام برپا شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 394484

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/394484/9-شهید-گمنام-مدافع-حرم-مازندران-تشییع

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com